ליברמן: "אדלשטיין יכול לעמוד בראש הליכוד". אדלשטיין: "נתניהו הוא המועמד היחיד"

יו"ר ישראל ביתנו הצהיר כי במידה וראש הממשלה שוב לא יצליח להרכיב קואליציה, הוא "בטוח שבליכוד ימצאו דמות אלטרנטיבית". יו"ר הכנסת בתגובה: "ניסיון נוסף ובלתי פוסק לעשות דה לגיטימציה למנהיג הליכוד הנבחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/19 21:13 ב באב התשעט

ליברמן: "אדלשטיין יכול לעמוד בראש הליכוד". אדלשטיין: "נתניהו הוא המועמד היחיד"
מנסה לסכסך? ליברמן ואדלשטיין, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, המשיך הערב (ש') במתקפה על ראש הממשלה נתניהו ולאחר שהזמין אותו לעימות הדגיש כי במידה במידה והוא לא יצליח להרכיב ממשלה הוא מאמין שבליכוד יציבו מועמד אחר מטעמם.

"אני מאמין שיולי אדלשטיין הוא דמות שיכולה לעמוד בראשות המפלגה. אני בטוח שבליכוד ימצאו דמות אלטרנטיבית אם יבינו שנתניהו לא יכול להרכיב ממשלה", אמר ליברמן בתכנית פגוש את העיתונות בחדשות 12.

עוד אמר כי נתניהו נמצא "במצב נואש", וציין: "אני מרחם על ראש הממשלה. זה שהוא נאלץ לשקר יום יום, שעה שעה זה אומר שמצבו נואש. אני קורא לנתניהו לבוא לעימות, בוא נדבר פה כמו האיש מקיסריה לאיש מנוקדים. אני מתחייב - אתאים את עצמי ללוח הזמנים שלו. הוא לא יבוא כי הוא מפחד".

 ליברמן ונתניהו

ליברמן ונתניהוצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בתגובה לדבריו פרסם יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין כי "נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה הבאה. שרבוב שמותיהם של בכירים בליכוד כמחליפים לנתניהו, אינו אלא ניסיון נוסף ובלתי פוסק לעשות דה לגיטימציה למנהיג הליכוד הנבחר. לא ניתן לאיש לפגוע באחדות הליכוד".

מוקדם יותר אמר יו"ר ישראל ביתנו בשבתרבות במודיעין בנוגע לרוטציה עם נתניהו על ראשות הממשלה: "אצלי זאת אופציה ולא פוסל". מאוחר יותר ניסה להבהיר את דבריו ואמר כי לא הבינו נכון את כוונתו וכי "המפלגה הראשונה, מבין הליכוד וכחול לבן, שתתחייב על הקמת ממשלה לאומית רחבה עליה נמליץ לנשיא. במידה והן לא תתחייבנה לכך עד למפגש אצל הנשיא, לא נמליץ על אף אחת מהן".