שקד: "לא כולם ידעו להתגמש ולוותר"

יו"ר הימין המאוחד אומרת אחרי הכישלון לצרף את עוצמה יהודית לרשימתם, כי היא מצטערת שעל אף הצעה של הימין המאוחד בחרו במפלגתו של בן גביר לא להתאחד . "זו זכותם, אני מצטערת על כך"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 02/08/19 09:21 א באב התשעט

שקד: "לא כולם ידעו להתגמש ולוותר"
יו"ר הימין המאוחד, איילת שקד, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

"אני נרגשת מהכבוד ומהאחריות", כך כתבה אתמול יו"ר הימין המאוחד, איילת שקד רגע אחרי הגשת רשימת מפלגתה לבחירות לכנסת ה-22. "ציונות דתית מפוארת שהשמיצו אותה כקיצונית, כמדירת נשים, והנה ברגע האמת עומדת בראשה אישה".

שקד התייחסה לחיבור שלא הצליח לקרות בין עוצמה יהודית לבין שאר המפלגות בימין המאוחד וכתבה בדף הפייסבוק שלה: "אנשי עוצמה, למרות הצעה נדיבה שמכניסה שני חברי כנסת מטעמם, בחרו לא להתאחד. זו זכותם, אני מצטערת על כך".

אנשי עוצמה יהודית אחרי הגשת הרשימה

אנשי עוצמה יהודית אחרי הגשת הרשימהצילום: כיפה

שקד הוסיפה ואמרה כי בליכוד מנסים להרוויח רווח פוליטי מכך שהימין החדש לא התחבר עם עוצמה יהודית. "השגת 61 מנדטים לימין הפעם היא משימה קשה. הצבעה לימין המאוחד תמנע הקמת ממשלת שמאל של הליכוד וכחול לבן כפי שאמר היום גנץ".

יו"ר הימין החדש כתבה כי הבחירות האלו הן מהגורליות שידענו כיוון ששלטון הימין, בו רוצה רוב העם בישראל, נמצא בסכנה ממשית. "מול האתגר הזה ידעו הרב רפי, בצלאל, נפתלי ואיתנו אנשים ונשים רבים, לעשות מה שצריך לוותר, להתגמש ולהעמיד את רשימת הימין של ישראל גדולה מגוונת ומאוחדת. זה לא עניין קטן, שהרשימה היחידה שמעמידה אישה בראשה, היא דווקא רשימה שבליבה הציונות הדתית. אני יודעת שבכוחנו להתגייס ולהצליח כמו בצבא, בתקשורת ובכל תחומי החיים גם פה - להצליח להתגייס להוביל ולנצח".