ליברמן: יש עסקה בין נתניהו לעמיר פרץ

יו"ר ישראל ביתנו טוען כי רשימת העבודה-גשר של פרץ ואורלי לוי תמליץ על נתניהו, בתמורה לבחירתו של עמיר פרץ לנשיא המדינה: "מדובר בריקוד טנגו לוהט". העבודה: "לא נשב עם נתניהו ולא ננהל משא ומתן עם נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/19 11:55 כט בתמוז התשעט

ליברמן: יש עסקה בין נתניהו לעמיר פרץ
אביגדור ליברמן, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

"הקשבתי בקשב רב לדבריהם של עמיר פרץ ודוד ביטן בימים האחרונים. ברור לי מעל ומעבר לכל ספק שיש עסקה סגורה בין נתניהו לעמיר פרץ על הצטרפות מפלגת העבודה לקואליציית הלכה של נתניהו מיד לאחר הבחירות. התמורה היא תמיכתו של נתניהו בעמיר פרץ בהתמודדות לנשיאות". כך כתב הבוקר (ה') יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בעמוד הפייסבוק שלו. 

לדברי ליברמן: "שני הצדדים יכולים להכחיש את דבר העסקה מהיום עד ה-17 בספטמבר, אבל כל בר דעת שרואה את ההתנהלות של הצדדים ומקשיב למוזיקה של הדברים מבין שבמקרה הנ"ל מדובר בריקוד טנגו לוהט של השניים.
ההכרעה בבחירות הקרובות היא לא בין נתניהו לגנץ, אלא בין "ישראל ביתנו" לבין ישראל של סמוטריץ', בן גביר, דרעי וליצמן".

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "לא נשב עם נתניהו ולא ננהל משא ומתן עם נתניהו נקודה. ברור לחלוטין שגם ליברמן וגם נתניהו רואים את מגמת הזרימה של אנשי ימין לעבודה-גשר. היה ראוי למלבין של נתניהו לאורך כל השנים שיצטנע קצת. אבל הוא המומחה לקומבינות ועסקאות מפוקפקות, לכן הוא ממציא מעשיות שלא היו ולא נבראו".