צעירי הימין החדש לבנט: אל תפקיר את שולי מועלם

צעירי המפלגה קראו ליו"ר הקודם למקם את הח"כית לשעבר בצמרת הרשימה: "איננו מכירים את רוני ססובר או מתן כהנא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/19 15:57 כז בתמוז התשעט

צעירי הימין החדש לבנט: אל תפקיר את שולי מועלם
הופקרה? מועלם-רפאלי עם בנט ושקד, צילום: דוברות הימין החדש

צעירי הימין החדש שיגרו מכתב ליו"ר הקודם של המפלגה, נפתלי בנט, שאחראי על שיבוצי הרשימה, וביקשו ממנו שלא להציב את שולי מועלם בתחתית הרשימה. 

הפעילים הצעירים של המפלגה, שקמה לתחייה לאחר שלא עברה את אחוז החסימה, כתבו: "לפני יותר מ-6 שנים קראת 'אחרי!' ל'משהו חדש מתחיל' ובאנו אחריך. ניצחת את אורלב בענק וכבשת בסערה את הנהגת הציונות הדתית. ומאז, ראינו בך מנהיג. תמכנו. עודדנו. שרנו והרענו. לפני כחצי שנה, שוב קראת 'אחרי!' ושוב באנו אחריך אל ההרפתקה הפוליטית החדשה, שלצער כולנו נכשלה". 

צילום: צילום מסך

 

חברת הכנסת לשעבר, שולי מועלם, מוקמה במקום החמישי ברשימת הימין החדש בחורף. כעת, רבים מחבריה קיבלו קידום לצמרת המפלגה, אולם מועלם נותרה במקום החמישי. לאחר האיחוד עם איחוד מפלגות הימין, מועלם תוקם בתחילת בעשירייה השנייה, כך על פי החלטתו של בנט. 

במכתב תקפו הצעירים את החלטתו של בנט: "הראשונה שבאה אחריך, הייתה מועלם. היא התייצבה מאחוריך בלי היסוס, תוך סיכון כל עתידה הפוליטי, שאכן התברר כסיכון גדול. היא האמינה בך ובמנהיגותך, עכשיו אתה מפקיר? האם לאהוד ברח/ק היית? כך לימדנו בצה"ל? זה מוסרי?"

"איננו מכירים את רוני ססובר או מתן כהנא, שכחבריך הם וודאי ראויים וטובים. אך שולי הייתה חברת כנסת פעילה, חרוצה וקשובה והלוואי ונראה אותה שבה", חתמו הפעילים את מכתבם.