מקורבי הרב פרץ מאיימים: אם הוא לא יהיה במקום הראשון הוא יפרוש

בסביבתו של יו"ר הבית היהודי טוענים כי אם הרב פרץ יוזז מהמקום הראשון ברשימה הוא יפרוש מהחיים הפוליטיים. הרב פרץ ונפתלי בנט צפויים להיפגש מחר בכדי לדון בחיבור בין המפלגות

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/19 21:46 כד בתמוז התשעט

מקורבי הרב פרץ מאיימים: אם הוא לא יהיה במקום הראשון הוא יפרוש
הרב רפי פרץ, צילום: יוסי זליגר

מקורבי יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ מאיימים שאם יוזז מהמקום הראשון הוא יפרוש מהרשימה, כך דיווח עמית סגל. הרב פרץ ונפתלי בנט צפויים להיפגש מחר (א') לדון במגיעים לאיחוד. זו תהיה הפגישה הראשונה בין השניים בנוגע לנושאים פוליטיים.

על פי ההסכם הנרקם בין איחוד מפלגות הימין לימין החדש מי שתקבל את המקום הראשון ברשימה היא, ככל הנראה, יו"ר הימין החדש, איילת  שקד. הרב פרץ, שהוזעק למשימה לרוץ בראש הבית היהודי לאחר עריקתם של בנט ושקד מהמפלגה מבין לא שש לחבור לשקד כשהוא במקום השני. 

בתוך כך שקד הציבה דד ליין לחיבור עם איחוד הימין עד יום ראשון הקרוב. בדף הפייסבוק שלה כתבה: "עד רגע זה אנחנו עסוקים בניסיונות לאחד את גוש הימין ולרוץ ביחד, ככוח אחד חזק. האמת שאני כבר צרודה מרוב שיחות ומחכה שתיכנס השבת. יש עדיין פערים וחילוקי דעות אולם הם לא גדולים. אני מצפה מחבריי, יו״ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ויו״ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ, לעשות כל מאמץ כמו שאני עושה בחודש האחרון על מנת לחבר את כל הציונות הדתית על שלל גווניה ואת הימין החילוני האידיאולוגי. 
אני חושבת שזה צו השעה ושאם נתבצר בדרישות שאינן תואמות את המציאות כולנו נפסיד. מחנה הימין יפסיד. הזמן אזל, צריך לקבל החלטות ביום ראשון".