אחרי המתקפה ברשתות החברתיות, ח"כ יוגב עונה לפעילי הימין החדש: "בסוף נרוץ יחד"

על רקע מתקפה שחווה חבר הכנסת של הבית היהודי ברשתות החברתיות, בחר יוגב להעביר מסר מפויס לפעילי הימין החדש: "מקווה שבעוד שבוע נמצא את עצמנו במפלגה שכל אחד יוכל לחוש שיש לו בה אנשים שהוא סומך עליהם ושהם מייצגים אותו"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 25/07/19 14:45 כב בתמוז התשעט

אחרי המתקפה ברשתות החברתיות, ח"כ יוגב עונה לפעילי הימין החדש: "בסוף נרוץ יחד"
מוטי יוגב, צילום: Gili Yaari/Flash90

ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) קורא לאנשי 'הימין החדש' לחדול מהתקיפות האישיות כלפיו וכלפי הבית היהודי. בכנס פעילים של הבית היהודי שנערך אמש (ד') במודיעין, אמר: "חטפתי על זה שחיזקתי את הרב רפי מתקפה, הראו לי וואטסאפים שאני לא חבר בהם, ואני אומר בחיוך לאנשי ימין חדש, כמו שאמור הנביא, 'כיתתו חרבותם לאתים, חניתותיהם למזמרות', בסוף נמצא עצמנו רצים ביחד".

https://www.facebook.com/364478330291286/posts/2863365367069224/

דבריו של יוגב מגיעים על רקע מתקפה שהוא חווה ברשתות החברתיות, לאחר שפרסם רשומה בעמוד הפייסבוק בעד יו"ר מפלגתו, הרב רפי פרץ. כמות התגובות העצומה מעלה את החשד כי במטה "הימין החדש" סימנו את יוגב והורו לתומכיהם לתקוף את הפוסט בו הביע תמיכה ברב פרץ לראשות הרשימה המאוחדת בימין. 

צילום: צילום מסך


כך למשל תומך נלהב של הימין החדש כתב: "מי יפטור אותנו מעונשך מר יוגב? מי יקיש בגונג ויצעק לך זמנך עבר! אתה וחבורת העסקנים של השטיבלך הם החדשות של אתמול. אנא שחרר אותנו מעולך, תן למנהיגה אמיתית להוביל. מי יודע, אולי תלמד משהו".

מגיב נוסף הגדיר את יוגב כ"עסקן מהמפד"ל" והוסיף: "אל דאגה, בקרוב זה ייגמר, הציבור מאס בשחיתות, בקומבינות ובשטנה". טוקבקיסט אחר הוסיף: "אין שכל אין דאגות... מאסנו במפד"ל הישנה והמוכה, האשכנזית והמתנשאית. היה שלום!" גם שר החינוך ויו"ר הבית היהודי לא נותר 'יבש': "רפי פרץ מתאים להיות אחמש בקפה בקפה", כתב תומך אחר של 'הימין החדש'.

צילום: צילום מסך

 

מצדו, אמר יוגב אמש (ד') בכנס פעילי הבית היהודי במודיעין, בראשות עמיעד טאוב:  "אני אומר בחיוך לאנשי 'הימין החדש', חטפתי על זה שחיזקתי את הרב רפי מתקפה, הראו לי וואטסאפים שאני לא חבר בהם, ואני אומר בחיוך לאנשי ימין חדש, כמו שאמור הנביא, כיתתו חרבותם לאתים, חניתויהם למזמרות, בסוף נמצא עצמנו רצים ביחד, אז תהיו בריאים. אני מקווה שבעוד שבוע נמצא את עצמנו במפלגה שכל אחד יוכל לחוש שיש לו בה בה אנשים שהוא סומך עליהם ושהם מייצגים אותו ואני מאמין בדרך הזאת נביא למקסום הקולות ולא לאובדן של רבע מיליון קולות ולהשפעה הגדולה של הציונות הדתית על כלל ישראל".