זה השריון הנוסף של אורלי לוי אבקסיס במפלגת העבודה

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון לשעבר ואיש מפלגת גשר, חגי רזניק, ישובץ במקום השביעי ברשימת מפלגתו של ח"כ עמיר פרץ לכנסת שאמר: "אנחנו מביאים את בשורת הביטחון החברתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/19 17:32 כ בתמוז התשעט

זה השריון הנוסף של אורלי לוי אבקסיס במפלגת העבודה
מצטרף לעבודה. רזניק, צילום: ששון תירם

מספר ימים לאחר שאורלי לוי אבקסיס הצטרפה לעמיר פרץ ומפלגת העבודה, נחשפה הדמות שאותו היא ביקשה לשריין - מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון לשעבר ואיש מפלגת גשר חגי רזניק מצטרף לעמיר פרץ ואורלי לוי ברשימת העבודה - גשר לכנסת.

רזניק ישובץ במקום ה 7 ברשימה  לכנסת וזהו המקום השני המשוריין על פי הסכם האיחוד עם מפלגת גשר של לוי אבקסיס

אנחנו מביאים את בשורת הביטחון החברתי לרשימה לכנסת", אמר ח"כ פרץ, "חגי הוא מנהיג חברתי שאינו מסתפק ברעיונות, אלא הופך אותם לתוכנית עבודה. כמנכ"ל משרד השיכון הניע מערכות רבות בהצלחה רבה".

‏אורלי לוי אבקסיס הוסיפה כי היא "גאה ושמחה על חזרתו של חגי רזניק אלינו. הוא מגיע עם ניסיון עשיר בניהול בכיר במערכות ציבוריות - בשלטון המקומי והארצי , איש של חזון ומקצועיות ובעל רגישות חברתית עמוקה. נער שיצא מביתו בצו בית משפט לקיבוץ בנגב, צמח עד לתפקיד של מנכ״ל ביצועי במשרד מוביל,  זאת כמובן גם בין יתר תפקידיו הציבוריים. אין ספק שרזניק ימשיך להקדיש את חייו ולהיות לגשר בין פרפרייה למרכז, בין אזרח לממסד ובין מעמדות".

רזניק עצמו אמר: "מודה על הזכות שניתנה לי. אני מצטרף לחיבור היסטורי שיביא את המהפך החברתי השני אחרי המהפך של בגין ב 77. אעשה כל מאמץ, הן בתקופת הבחירות והן לאחריה, כדי להיות לשליח ציבור המטפל בכלל האוכלוסיה בישראל, כמו גם בשכבות המוחלשות שלא מתועדפות באופן הנכון, הראוי והמתקן"