הרב אלי סדן מכחיש: מעולם לא תמכתי באיילת שקד לראשות

ראש מכינת עלי דוחה את הדיווח לפיו הוא תומך בהצבתה של איילת שקד בראשות איחוד מפלגות הימין, ומבהיר: "מבין שיתכן ולא תהיה ברירה, אך מעולם לא תמכתי בזה"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 21/07/19 22:00 יח בתמוז התשעט

הרב אלי סדן מכחיש: מעולם לא תמכתי באיילת שקד לראשות
הרב אלי סדן, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תומך או לא תומך? לאחר הדיווח הערב בחדשות 13, לפיו הרב אלי סדן והרב שמואל אליהו, שניים מבכירי רבני הציונות הדתית, תומכים בהצבתה של איילת שקד בראש הרשימה המאוחדת של הימין, במקומו של יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ, ראש המכינה בעלי מכחיש את הדיווח באופן גורף, ומכנה אותו "ידיעה מפוברקת".

בידיעה הופיעה תגובתו של הרב סדן כך: "הרב אלי תומך באיחוד כלל המפלגות בימין הציוני דתי. מעבר לכך הרב סדן משוכנע שהפוליטיקאים יפעלו באופן המיטבי למיקסום הפוטנציאל האלקטורלי עבור הציבור הבוחר".

אך בהודעה ששלח הערב למקורביו, והגיעה לידי חדשות כיפה, מכחיש הרב סדן את הדברים וכותב כי "הידיעה של נוביק (עקיבא נוביק, כתב חדשות 13, שפרסם את הדיווח, י.ק.) מפוברקת. אני מניח שמהעובדה שלא הכחשתי הוא החליט לעשות מזה הודעה".

לדברי הרב סדן: "אני מבין שיתכן ולא תהיה ברירה (להציב את שקד בראש, י.ק.), אך מעולם לא תמכתי בזה, להיפך", הוא מדגיש, "בעבר ניסיתי לשכנעה ללכת איתנו ובמקום שני, אך מסיבות שונות שזה לא הזמן לפרטן, נכשלתי במשימתי". הוא מסיים.