הנוער של הבית היהודי כבר עובד

מטה נוער הבית היהודי החל בפתיחת מטות עירוניים ברחבי הארץ, השבוע התקיים מפגש מוניציפאלי ראשון בפ"ת בהובלת המטה

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/19 10:24 טז בתמוז התשעט

הנוער של הבית היהודי כבר עובד
נוער הבית היהודי, צילום: יחצ

בזמן שבמפלגות הימין מתכתשים על איחודים-נוער הבית היהודי לא מבזבז זמן ומתחיל להכין את השטח לקראת תחילת מערכת הבחירות הסוערת וכמו כן-גם אל הפעילות השנתית השוטפת שתבוא אחריה.

השבוע נפגשו כ30 פעילי הנוער מפתח תקווה לפגישה עם הנציג המוניציפאלי על מנת ללמוד על הפעילות השנתית השוטפת בעירם וכדי להחליט איפה הם משתלבים בעשייה ובשינוי, ובנוסף כמובן התכוננו לקראת הבחירות המתקרבות.

את האירוע אותו ליוו הנציגים המוניציפאליים בעיר-צבי בליץ, וגילה בן נאים, והובילו רכזי המחוז והעיר-אליהו רגב, שילה אלגם ונעם פישר, היה אירוע מכונן וחשוב לעיר ולמפלגה-כאשר הוא משקף את מצב הנוער והתמיכה של דור העתיד במפלגה.

האירוע התקיים כחלק ממהלך גדול של מטה הנוער אשר מתמקד בימים אלו בפתיחת סניפים בערים ברחבי הארץ, כאשר פתח תקווה היא הראשונה לפתוח סבב אירועים ברחבי הארץ-מעכו ומעלות עד באר שבע ואשקלון.

"מטרת העל של הנוער היא לא להצליח בבחירות, אלה להצליח במה שיבוא מיד אחרי זה-השגרה", אומר לנו חנניה בן שמעון, יו"ר מטה נוער הבית היהודי.
ממשיך בן שמעון ואומר-"מטרתנו היא להוות פלטפורמה לשינוי אמיתי בערים של כל אחד ואחת. לקיחת בעיה או כל נושא שחשוב לנוער או לציבור-ולשפר או להרים אותו.
החל מתקציבים לנוער, עד לטורניר בתי כנסת, ועובר בסגירת בתי ספר דתיים. כל מקום ומה שהפעילים יחליטו", מסכם בן שמעון בקריאה למבוגרים:"הנוער סוף סוף כאן- ולא תקוע בפלייסטיישן, תיעזרו בו ותעצימו אותו-והוא יעצים אתכם".