החיבורים בימין: גל הירש במגעים עם בנט. בן גביר תוקף את סמוטריץ'

יו"ר מגן נפגש עם יו"ר הימין החדש, ובנפרד גם עם יו"ר זהות. זאת במטרה ליצור רשימת ימין מסורתית. שקדעודכנה במגעים. ראש עוצמה יהודית הגיב לקריאה לאחדות מצד סמוטריץ': "אי אפשר מצד אחד לדבר על אחדות ומצד שני להציע לנו מקומות הזויים"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 11/07/19 14:06 ח בתמוז התשעט

החיבורים בימין: גל הירש במגעים עם בנט. בן גביר תוקף את סמוטריץ'
יו"ר מפלגת מגן גל הירש, צילום: פלאש 90

מנסים ליצור חיבורים ללא איחוד מפלגות הימין? גל הירש מנהל בימים האחרונים מגעים להצטרפות לימין החדש. כך דיווח היום (ה') פרשן 'כאן' יואב קרקובסקי.

לפי הדיווח, יו"ר מגן נפגש עם נפתלי בנט מספר פעמים במטרה לבחון חבירה לימין החדש כדי ליצור רשימת ימין ליברלית. איילת שקד אמנם לא נכחה בפגישות עם הקצין הבכיר, אך עודכנה וידעה על קיומן.

ירוצו יחד? | נפתלי בנט ומשה פייגלין

נפגשו עם הירש. נפתלי בנט ומשה פייגליןצילום: פלאש 90, תומר נויברג

בנוסף פורסם כי הירש נפגש גם עם יו"ר זהות, משה פייגלין, בפגישות נפרדות ובמגעים נפרדים מבנט. כזכור, בבחירות הקודמות גם בנט וגם הירש לא עברו את אחוז החסימה. ובעוד שלימין החדש היו חסרים כ-1,400 קולות, מגן קיבלה כ-2,500.

בתוך כך, פנה ראש עוצמה יהודית,איתמר בן גביר, לבצלאל סמוטריץ' מעל גבי הפייסבוק ואמר כי מפלגתו "אינה אסקופה נדרסת". בן גביר הגיב לקריאתו של שר התחבורה לחבירה מחודשת, וציין כי הם "מוכנים לחיבור, אבל לא בכל מחיר".

שיהיה להם בהצלחה | בן גביר

 בן גבירצילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לדבריו, "אי אפשר מצד אחד לדבר על אחדות ומצד שני להציע לעוצמה יהודית (שהביאה את מירב הקולות לאיחוד מפלגות הימין - בניגוד לספין המכוער הבוקר) מקומות הזויים, כמעט לא ריאליים שלא משקפים לחלוטין את כוחה האלקטורלי של עוצמה יהודית. עוצמה יהודית היא אינה אסקופה נדרסת, ואינה כלי בו משתמשים וזורקים".