ראשי רשויות בעוטף עזה לחברי ועדת חוץ וביטחון: "אין תקציב להגנה על התושבים"

ראש עיריית שדרות וראש מועצת שדות נגב לקחו חלק בוועדת החוץ והביטחון שנערכה בעוטף עזה: "יש מלחמת עולם בין פיקוד העורף לבין רשות החירום הלאומית. המצב הזה של גוג ומגוג פוגע בתושבים". צפו בדברים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/19 12:44 ח בתמוז התשעט

ראשי רשויות בעוטף עזה לחברי ועדת חוץ וביטחון: "אין תקציב להגנה על התושבים"
ארכיון: פגיעת רקטה בישיבת שדרות, צילום: ישיבת אפיקי דעת שדרות

ועדת החוץ והביטחון התכנסה היום (ה') לדיון מיוחד בעוטף עזה. בדיון השתתפו גם ראשי רשויות מקומיות אשר תקפו את נציגי משרד הביטחון וצה"ל על התנהלותם בנושא המיגון לתושבים.

אין לכם שום תכנית למיגון המרחב הציבורי בעיר שדרות שגדלה מידי שנה באלפי תושבים חדשים", אמר בזעם ראש עיריית שדרות, אלון דוידי לנציגי משרד הביטחון ופיקוד העורף. לדבריו, "מיליארדי שקלים לטובת מכשול יש למדינה אבל תקציב למחסה מפני רקטות להגנה על התושבים - אין!!

דברים ברוח דומה אמר ראש המועצה האזורית שדות נגב, תמיר עידאן, שטען כי אנשי מערכת הביטחון מנהלים מאבקים ביניהם ובכך פוגעים בתושבי עוטף עזה: "יש מלחמת עולם בין פיקוד העורף לבין רשות החירום הלאומית. המצב הזה של גוג ומגוג פוגע בתושבים. רח"ל קנתה 90 ומשהו מיגוניות לחלוקה בעוטף, והן תקועות במפעל, וסגרו להם את התקציב, כי אלוף הפיקוד לא מוכן שהם יחלקו. רוצים לריב ביניהם – שיריבו – אבל לא על חשבוננו".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן