עוצמה יהודית: "מתפללים בשביל הבית היהודי שיעברו את אחוז החסימה"

אחרי ההזמנה של הבית היהודי והאיחוד הלאומי לשבת סביב שולחן המשא ומתן, בעוצמה יהודית אומרים: "מי שרוצה חיבור לא משתמש וזורק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/19 17:11 ו בתמוז התשעט

עוצמה יהודית: "מתפללים בשביל הבית היהודי שיעברו את אחוז החסימה"
שיהיה להם בהצלחה | בן גביר, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

במפלגת עוצמה יהודית מגיבים לחיבור בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי ואומרים "נתמודד בבחירות הבאות על בסיס חיבורים הוגנים וראויים בגוש הימין. מי שרוצה חיבור לא משתמש וזורק".

אחרי ההזמנה של שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' לעוצמה יהודית לחדש את האיחוד בינם לבין שתי הסיעות הנוספות, בעוצמה יהודית אומרים: "אנחנו מאחלים בהצלחה לבית היהודי ותקומה ומתפללים שיעברו את אחוז החסימה, ולא יזרקו לפח אלפי קולות", אומרים במפלגת הימין. השרים סמוטריץ' ופרץ קראו לעוצמה יהודית לחבור אליהם, אך במפלגה של איתמר בן גביר אומרים כי מדובר בעוד ספין תקשורתי.

בתוך כך, ראשי עוצמה יהודית, פנו הערב במכתב ליו"ר הבית היהודי רפי פרץ, וביקש ממנו שלא להשתמש בשם 'איחוד מפלגות הימין' במערכת הבחירות הקרובה, זאת בעקבות ההסכם שנחתם היום בין הבית היהודי והאיחוד הלאומי, זאת כאשר עוצמה יהודית אינה חלק מההסכם שנחתם.

"במשך החודשיים האחרונים העדיפו בבית היהודי להפר את כל הסיכומים עם עוצמה יהודית, ובכללם סירבו לאפשר נציג מטעם עוצמה בצוות המו"מ הקואליציוני, הודיעו לעו"ד בן גביר כי לא ייכנס אוטומטית לכנסת, ובסופו של יום גם הודיעו כי לא יקיימו את התחייבותם במסגרת החוק הנורבגי, ובמקביל לא הפסיקו לתדרך ולהכפיש את עוצמה יהודית, כאשר חרף העובדה שמספר הטלפון של עו"ד בן גביר ידוע לרב פרץ, התקיימה רק פגישה אחת בין הצדדים מאז הבחירות. המסר שלנו הוא אחד: מי שרוצה חיבור לא משתמש וזורק". כך אומרים בעוצמה יהודית.

.