ברוך מרזל לכיפה: "אם הרב פרץ ירצה להצטרף אלינו, נשקול זאת. אנחנו המפלגה הגדולה"

איש עוצמה יהודית לא נפגע מהרב רפי פרץ וטוען שמפלגתו הביאה מנדטים רבים יותר מהבית היהודי. "אנחנו בהחלט חושבים על עוד חיבורים, אבל לא עם אנשים כפויי טובה"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 04/07/19 21:37 א בתמוז התשעט

ברוך מרזל לכיפה: "אם הרב פרץ ירצה להצטרף אלינו, נשקול זאת. אנחנו המפלגה הגדולה"
אנשי עוצמה יהודית, צילום: כיפה

בבית היהודי החליטו להציב תנאי לעוצמה יהודית - ללא בנצי גופשטיין וללא ברוך מרזל. "מה שקרה לרב רפי פרץ בחודשיים במפד"ל זה שובר את שיאי גינס", אומר מרזל לכיפה. "אנחנו בהחלט חושבים על עוד חיבורים, אבל לא עם אנשים כפויי טובה. אלו לא אנשים שאנחנו רוצים להיות איתם שותפים. אם הרב רפי פרץ ירצה להצטרף לרשימה שלנו, נשקול את זה. אנחנו המפלגה הגדולה".

"לצערי הרב, הרב רפי פרץ התחרט מאוד וחזר בו", אומר מרזל הערב (ה') אחרי שנודע התנאי של הבית היהודי. "הייתה לי כמה שעות של תחושה טובה. גם כשהרב רפי פרץ אומר עלי שאני לא בסדר, זה גורם לי לחיוך. אני לא רוצה לרוץ ברשימה שלהם. אנחנו לא רצים איתם. לא ביקשנו. לא היה משא ומתן עם עצמם. שהם יעשו מה שהם רוצים. לא הרב רפי יקבע לעוצמה יהודית. ממש לא נפגעתי. צריך יותר מהרב רפי פרץ כדי לפגוע בי".

כנס עוצמה יהודית

כנס עוצמה יהודית צילום: כיפה

עו"ד איתמר בן גביר אמר הערב: "בבחירות האחרונות חברנו לבית היהודי – יש שם אנשים טובים. הרב רפי אדם יקר, בצלאל סמוטריץ אדם מוכשר, אבל אין מה לעשות, הם לא עוצמה יהודית. שואלים אותי, מה ההבדל ביניכם לבין בצלאל סמוטריץ'? נדמה לי שהיום התשובה לשאלה הזו ברורה. בצלאל שר תחבורה מצוין, אבל  אנחנו לא היינו נכנסים לממשלה שהייתה משלמת פרוטקשן לחמאס".

יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין הגיב גם הוא בכנס עוצמה יהודית ואמר: "היום ראינו בידיעות אחרונות כותרת. הם מפחדים, מה יקרה אם ברוך מרזל או בנצי גופשטיין יהיו ברשימה. אני רוצה להרגיע אתכם. אתם חושבים שאיתמר בן גביר יותר טוב? כולנו עוצמה יהודית."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן