ראשונים: עוצמה יהודית משיקים את קמפיין בחירות

במפלגת הימין לא מחכים לבית היהודי, ומשיקים קמפיין בחירות בכנס פעילים רחב. עוצמה יהודית היא המפלגה הראשונה מכלל המפליגות ש פותחת במסע פרסום רשמי לקראת הבחירות לכנסת ה-22

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/19 14:06 ל בסיון התשעט

ראשונים: עוצמה יהודית משיקים את קמפיין בחירות
הצילו את גוש הימין? ראשי עוצמה יהודית, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

מפלגת עוצמה יהודית יוצאת לדרך, ומשיקה את קמפיין הבחירות שלה מחר (ה') בירושלים. בכנס השקת קמפיין מערכת בחירות, בהשתתפות מאות פעילי ותומכי המפלגה, ובהשתתפות ראשיה. הכנס, שיתקיים באולמי היכל דוד בירושלים, יהיה למעשה יריית הפתיחה להתמודדות המפלגה לריצה לכנסת ה-22.

בשבוע האחרון בוחנים בעוצמה יהודית את האפשרות לריצה לבד, לצד בחינת חיבורים אפשריים נוספים בימין, זאת לאחר שבמזכירות המפלגה התקבלה ההחלטה לפרק את השותפות באיחוד מפלגות הימין. מנגד גם בבית היהודי לא ששים לחבור לעוצמה כמו בבחירות הקודמות. 

יו"ר עוצמה יהודית, ד"ר מיכאל בן ארי אומר כי "ההתרגשות היא גדולה. ההרגשה בשטח טובה מאד, ויש היענות רחבה מאוד מצד הפעילים. יש הצטרפות גדולה של כוחות חדשים ורעננים. הפעילים דרוכים לקראת השקת הקמפיין בכל רחבי הארץ". 

עו"דאיתמר בן גביר, נציג המפלגה לכנסת במערכת הבחירות הקודמת אומר כי "אנחנו עם הפנים קדימה, לאחר שמנענו הקמת ממשלת שמאל קיצוני של גנץ ותמר זנדברג בבחירות הקודמות. אנחנו יודעים שהציבור שבחר בנו רוצה עוצמה יהודית בכנסת, ובעזרת השם נציג רשימה אטרקטיבית ואיכותית  ונכניס לכנסת מספר נציגים שייפעלו למען עם ישראל, ארץ ישראל ולפי תורת ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן