ח"כ יחימוביץ' נגד אהוד ברק: "מנהל קרב נגד מפלגות הגוש"

חברת העבודה לא אהבה את העובדה שראש הממשלה לשעבר החליט לקיים מסיבת עיתונאים דווקא ביום בחירת יו"ר המפלגה ובמתחם אחת מהקפליות המרכזיות: "בא לגנוב תשומת לב. אובדן גבולות". במטה ברק החליטו להעביר את מיקום האירוע

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 02/07/19 14:59 כט בסיון התשעט

ח"כ יחימוביץ' נגד אהוד ברק: "מנהל קרב נגד מפלגות הגוש"
תוקפת את ברק. יחימוביץ', צילום: פלאש 90

ח"כ שלי יחימוביץ' ממפלגת העבודה תקפה היום (ג') את אהוד ברק על שהחליט לקיים מסיבת עיתונאים דווקא ביום הפריימריז לבחירת יו"ר המפלגה.

"העובדה שאהוד ברק מכנס מסיבת עיתונאים ביום הפריימריז בעבודה, ובתוך אחת הקלפיות הגדולות (בית סוקולוב)", אמרה יחימוביץ', "נועדה לפגוע בחגיגת הדמוקרטיה הצנועה המתקיימת היום בעבודה, לחבל בה, ו’לגנוב׳ תשומת לב".

בהמשך טענה כי "הולך ומתברר שמי שרוממות איחוד הגוש בגרונו מנהל קרב נגד מפלגות הגוש, ולא נגד נתניהו. מדובר באובדן גבולות".

מימין: יאיר גולן, יפעת ביטון, שגית פרץ דרעי ואהוד ברק

מימין: יאיר גולן, שגית פרץ דרעי, יפעת ביטון ואהוד ברקצילום: יח"צ

מלשכת ברק נמסר תחילה כי מסיבת העיתונאים שלו, עם יתר מועמדי המפלגה החדשה שהקים, תתקיים בבית סוקולוב, אך בהמשך יצאה הודעה נוספת על העברת האירוע למקום אחר. בסביבתו של ברק אמרו לחדשות כיפה כי העתקת המקום לא קשורה לביקורת שהשמיעה חברת העבודה, אלא בעובדה שעקב מחאות בני העדה האתיופית, כבישים רבים באזור נחסמים מה שעשוי להקשות על המתכננים להגיע למסיבת העיתונאים.

 מוקדם יותר נודע כי חברת הבית היהודי לשעבר, עו"ד שגית פרץ-דרעי, הצטרפה למפלגה של ראש הממשלה לשעבר, זאת לאחר שבימים האחרונים הצטרפו גם איש העבודה בבחירות האחרונות יאיא פינק ונכדתו של יצחק רבין ז"ל, התסריטאית נעה רוטמן. מלבדם, נצאים ברשימה גם סגן הרמטכ"ל לשעבר האלוף במיל' יאיר גולן, קובי ריכטר ופרופ' יפעת ביטון