סמוטריץ' לבנט: "אל תפצל שוב את הימין"

על רקע הדיווחים לחבירה אפשרית בין בנט לפייגלין, שר התחבורה קורא ליו"ר הימין החדש לא לפצל קולות בימין. "עשית טעות קשה שהביאה לאבדן קולות גדול. מתחנן בפניך לא לחזור על טעויות"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 01/07/19 12:06 כח בסיון התשעט

סמוטריץ' לבנט: "אל תפצל שוב את הימין"
"אל תפצל שוב את הימין" | סמוטריץ' ובנט בכנסת הקודמת, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

יו"ר האיחוד הלאומי ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' קרא היום (ב') ליו"ר הימין החדש, נפתלי בנט שלא לבד עם משה פייגלין, וכך להימנע מאיבוד קולות למפלגות הימין בבחירות הקרובות בספטמבר. "נפתלי, אל תהיה חתום על הקמת ממשלת שמאל".

"מזכיר עוד משהו שכבר עשית: טעות קשה, גם אם לא מכוונת, שהביאה לאבדן קולות גדול ולכך שאנחנו בבחירות חדשות ומסוכנות במקום בממשלת ימין טובה", צייץ השר סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו. "שומע ממך בימים האחרונים שוב את אותן תיאוריות ואותן הבטחות שעל בסיסן הקמת את הימין החדש - שפיצול הימין יגדיל את הגוש".

"כאילו שלא למדנו כלום", ממשיך סמוטריץ'. "אתה יודע שאני מעריך אותך מאוד וחושב שיש לך עוד המון מה לתרום בפוליטיקה. אבל לא בכל מחיר. מתחנן בפניך לא לחזור על טעויות, לא לפצל שוב את הימין על בסיס הנחות יסוד תיאורטית ולא לקחת סיכון אדיר על עתידה של מדינת ישראל. נפתלי, אל תהיה חתום על הקמת ממשלת שמאל".

את הדברים צייץ בצלאל סמוטריץ' בעקבות הפרסומים, לפיהם משה פייגלין ונפתלי בנט הגיעו לעקרונות מסוימים על ריצה משותפת בבחירות הקרובות. סמוטריץ' אמר בראיון לכיפה לפני כחודש כי הוא מוכן לוותר גם על מיקומו ברשימה, זאת על מנת להקים בלוק טכני גדול בגוש הימין. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן