איילת שקד מדברת לראשונה: עוד שבוע-שבועיים אדע איפה ארוץ

שרת המשפטים בראיון ראשון מאז הבחירות, מדברת על האפשרות שתרוץ בליכוד, על מעורבותה האפשרית של שרה נתניהו ועל החסינות לנתניהו. צפו בקטע מחדשות 12. במקביל, דווח כי היא מתכוונת לעמוד בראש מפלגה ימנית-ליברלית

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/19 20:26 כד בסיון התשעט

איילת שקד מדברת לראשונה: עוד שבוע-שבועיים אדע איפה ארוץ
איילת שקד, צילום: פלאש 90

לאחר הכישלון בבחירות האחרונות במסגרת הימין החדש, וגל השמועות וההערכות הבלתי פוסק סביב השאלה היכן תתמודד בבחירות הנוכחיות, שר המשפטים לשעבר, איילת שקד, התראיינה לראשונה לחדשות 12, דיברה על הניסיון להשתלב בליכוד, על מעורבותה האפשרית של שרה נתניהו בהחלטה למנוע ממנה שיריון ברשימה, ועל חוק החסינות. הראיון המלא ישודר בליל שבת בחדשות 12.

"לא היו פריימריז ולא היו בחירות לליכוד", אמרה שקד על האפשרות שתשתלב בכל זאת ברשימת מפלגת השלטון: "יש ראש ממשלה אחד ויו"ר אחד לתנועת הליכוד וקוראים לו בנימין נתניהו. צריך לדבר לקראת סגירת הרשימות ולראות כיצד המפה הפוליטית מסתדרת. אנחנו מדברים עם כל הגורמים הרלוונטיים".

"מבחינת הקונסטלציה הפוליטית שבה ארוץ - נחכה עוד שבוע-שבועיים". הוסיפה לגבי עתידה הפוליטי.

על השאלה האם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, מנעה ממנה את השיריון ברשימת הליכוד, אותו היא מקווה לקבל אמרה שקד: "אני לא יודעת אם זה נכון".

בתשובה לשאלה לגבי חוק החסינות: "אני לא חושבת שצריך לשנות את החוק, אין שום כוונה לשנות את החוק. החוק נשאר כפי שהוא. אם יגיע נושא החסינות לוועדה בכנסת אנחנו נשקול ונחליט אז מה לעשות".

דיווח: שקד תרוץ בראש מפלגה ליברלית

במקביל לפרסום הראיון, דווח ב'כאן' כי שקד הגיעה להחלטה לגבי אופן התמודדותה בבחירות, ותעמוד בראש גוש ימין-ליברלי שיכלול את הימין החדש עם בנט, את זהות של משה פייגלין והרב אמסלם, ודמויות נוספות, גם דתיות וגם חילוניות. על פי הדיווח, ההודעה על כך תינתן רק לאחר שתשוב מחופשה בארה"ב, בעוד כשבוע וחצי.