למרות ההזדמנות הנוספת, בנט קורא לביטול הבחירות

שר החינוך לשעבר מגיב לניסיונות למנוע מערכת בחירות נוספת ואומר: "ברמה האישית, הבחירות החוזרות האלו נפלו עליי מהשמיים כמו זכייה בלוטו. אבל צריך לבטל את הבחירות המטופשות האלה"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 25/06/19 21:21 כב בסיון התשעט

למרות ההזדמנות הנוספת, בנט קורא לביטול הבחירות
נפתלי בנט , צילום: תומר נויברג/פלאש 90

שר החינוך לשעבר, נפתלי בנט קורא לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וליו״ר כחול לבן, בני גנץ להתעשת ולא ללכת לבחירות חוזרות. בנט אומר את הדברים הערב (ג') לאחר הפרסום כי יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין פועל למנעית סיבוב נוסף של בחירות.

"מדינת ישראל אינה משחק ילדים", אומר בנט. "נתניהו גרר את אזרחי מדינת ישראל לבחירות מיותרות בשביל צרכים אישיים, ואז, חודש אחרי מחליט לבטלם, וכעת בני גנץ נלחם בביטול הבחירות המיותרות בגלל צרכים אישיים?", שואל בנט. "אתם משתקים את מדינת ישראל לשנה שלמה (שנת 2019 כולה תבוזבז בבחירות!), מגדילים את השנאה והקיטוב בעם שלנו, סתם. ללא שום צורך". 

לא שונא. נתניהו עם גנץ בימיו כרמטכ"ל

נתניהו עם גנץ בימיו כרמטכ"לצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בנט מבהיר שברמה האישית, הבחירות החוזרות האלו נפלו עליו מהשמיים. "הבחירות החוזרות הן כמו זכייה בלוטו, אבל הם רעות רעות למדינת ישראל. תקבעו שניכם הערב, שבו כל הלילה, תסכמו על ממשלה נורמלית, ותבטלו את הבחירות המטופשות הללו. אם לא, אנחנו נגיע עם כל העוצמה שיש בנו, בעם ישראל, ונכניס לכנסת אנשים שלא רואים בזה משחק, אלא באים לעבוד למען עם ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן