הרב רפי פרץ מגיב לעוצמה יהודית: "יש לנו אחריות לחבר את השורות"

אחרי שבן גביר הודיע על פירוק הריצה המשותפת עם הבית היהודי, במפלגה הסרוגה מגיבים בתקיפות: "כל ניסיון להשיג רווח, פוליטי או כלכלי, במו"מ בין המפלגות על ידי ספינים ותידרוכים לא יקדמו אותנו"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 25/06/19 18:52 כב בסיון התשעט

הרב רפי פרץ מגיב לעוצמה יהודית: "יש לנו אחריות לחבר את השורות"
סמוטריץ בן גביר והרב פרץ, צילום: יחצ

הבוקר (ג') הודיע יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר כי ההסכם בין הבית היהודי לעוצמה יהודית מבוטל, בבית היהודי מגיבים בחריפות ולא קונים את הספינים, לטענתם, של בן גביר. 

"יש הסכם ורק ההסכם מחייב, כל ניסיון להשיג רווח, פוליטי או כלכלי, במו"מ בין המפלגות על ידי ספינים ותידרוכים לא יקדם אותנו לסגירת הסכם חדש", זוהי לשון התגובה של מפלגת הבית היהודי להודעתו של יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר.

כזכור, הבוקר פנה בן גביר ליו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ, והודיע לו כי לאור היחס שקיבלו ממנו הם מפרקים את השותפות הפוליטית ביניהם. "לצערנו במהלך כל החודשים האחרונים לא זכינו ליחס הוגן וההתנהלות שלך ושל גורמים בבית היהודי הייתה כמי שמשתמשים וזורקים את עוצמה יהודית" כתב בן גביר לרב פרץ.

שר החינוך, הרב רפי פרץ, נאם הערב בטקס קבלת תואר ראשון במכללת אורות ישראל והתייחס לוועידת בחריין ולסערת עוצמה יהודית. "אנחנו נמצאים בתקופת בחירות חדשה. נמצאים עכשיו בתקופה פוליטית לא פשוטה. תקופה שמחייבת את כולנו לאחד את השורות".
 
"עם אחד אנחנו ולפעמים בזמן של בחירות אנחנו שוכחים ומחדדים את הצדדים השונים", אמר פרץ והוסיף "יש לנו אחריות גדולה לאחדות, אחריות גדולה לשפה הנקייה ואחריות גדולה לחבר את השורות. לצערי הרב מאשימים אותנו שאנחנו לא עומדים בהסכמים, אנחנו מאוד עומדים בהסכמים, אנחנו רוצים ומעוניינים לחבר את השורות יש מה שנקרא חוק נורווגי שתכננו להתפטר כדי שאחרים יכנסו לכנסת, זה לא יוצא לפועל מסיבות נוספות משפטיות שלא מוציאות את הדברים לפועל. לצערנו הרב אבל אני חוזר ואומר הדלת לא סגורה בפני אף אחד כולנו ביחד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן