ליברמן: "נתניהו תכנן ממשלת מיעוט עם הערבים והחרדים"

יו"ר ישראל ביתנו טוען כי ראש הממשלה תכנן דיל בין הליכוד למפלגות הערביות. לטענת ליברמן, "נתניהו מנסה להקים ממשלת מיעוט עם החרדים, ובתמיכה מבחוץ של המפלגות הערביות. זה לא תסריט דמיוני". הליכוד: "לא היה ולא יהיה שיתוף פעולה עם המפלגות הערביות" 

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/19 15:46 כא בסיון התשעט

ליברמן: "נתניהו תכנן ממשלת מיעוט עם הערבים והחרדים"
לא לבחירות, כן לפגיעה בראשי חמאס. השר ליברמן, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

כחודש לאחר שסירב להצטרף לממשלת נתניהו, ובעקבות כך הוחלט על בחירות חוזרות, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו. ליברמן חושף כי קיים קשר חשאי בין הליכוד למפלגות הערביות. בפתח ישיבת הסיעה היום (ב') אמר ליברמן כי "נתניהו נוהר למפלגות הערביות ותכנן ממשלת מיעוט איתם ועם החרדים".

בפתיחת דבריו, הזכיר ליברמן שני מאמרים של נתן אשל ואמר כי הם "צריכים להדליק נורה אדומה, בטח אצל מצביעי הימין. לכל מי שמכיר איך זה עובד ברור שמאמרים כאלה לא יכולים להתפרסם ללא ידיעה של ראש הממשלה. נתן אשל לא היה מפרסם על דעתו, בשני עיתונים שונים, את המאמרים על הברית בין המפלגות הערביות לבין הליכוד. הוא אמנם ניסה קצת לטשטש את זה ודיבר על הציבור הערבי, אבל ברור שזה היה כדור ניסוי כדי להכשיר את המהלך הבא - לבנות ממשלת מיעוט בתמיכת מפלגות ערביות מבחוץ".

ראשי מפלגת חד"ש-תע"ל, אחמד טיבי ואיימן עודה

חבריו הטובים של בנימין נתניהו? | ראשי מפלגת חד"ש-תע"ל, אחמד טיבי ואיימן עודהצילום: פלאש 90


ליברמן הזכיר את ססימת הבחירות של נתניהו במערכת הבחירות לכנסת ה-20 - הערבים נוהרים לקלפיות ואמר: "שמענו על הערבים שנוהרים לקלפיות באוטובוסים, אבל במקרה הזה ראש הממשלה נוהר לכיוון המפלגות הערביות וכנראה הנהירה הזאת תעלה למשלם המסים הרבה מאוד כסף. ממשלת מיעוט שמתכנן נתניהו עם החרדים והערבים תקום על חשבון הציבור שמשרת בצבא, עושה מילואים, עובד ומשלם מסים. זה לא תסריט דמיוני. כנראה בליכוד הבינו שלא יהיו להם 61 בלי ישראל ביתנו ולכן החליטו לבנות את המהלך עם מפלגות ערביות".

 מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של ליברמן כי: "לא היה ולא יהיה שיתוף פעולה בין הליכוד לבין המפלגות הערביות. ראש הממשלה נתניהו יפעל להקמת ממשלת ימין בהובלת הליכוד"