דרמה: איוב קרא התפטר מהממשלה

שר התקשורת, שלא נבחר לכנסת בבחירות האחרונות, התפטר: "לא עוזב את החיים הפוליטיים, יוצא לקרב לטיהור שמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/19 14:06 כא בסיון התשעט

דרמה: איוב קרא התפטר מהממשלה
התפטר. השר איוב קרא, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

איוב קרא, שר התקשורת הודיע היום (ב') על התפטרותו מהממשלה. התפטרותו של קרא תיכנס לתוקף בעוד 48 שעות - וראש הממשלה בנימין נתניהו יצטרך למנות שר חדש במקומו.

"אחרי שנים רבות של שירות צבאי וציבורי, שבהן הפסדתי את היקר לי למען ביטחון ישראל, אחים, דודים, בני דודים, וגם נפצעתי קשה, הגיעה השעה לומר לעם ישראל את האמת", כתב קרא במכתב התפטרותו. "אז מוניתי לשר התקשורת החל מסע הכפשות מגמתי נגדי הנובע מדעות קדומות וכל הצלחה הפכה לצערי לכישלון, כולל ביקורת מגמתית מבפנים ומבחוץ. צמרת הליכוד פעלה כדי להחליש ולהוציא אותי ממרכזי הכוח בתנועה, ואף אסרו עליי להתמודד במגזר המיעוטים, דבר שלא נעשה לאיש ציבור בהיסטוריה של מדינת ישראל".

"כדי להפסיק מסע ציד זה ועל מנת להמשיך לשרת את מדינה ישראל אינני פורש מחיי הציבוריים, אבל אני יוצא לקרב לטיהור שמי וכדי לנקות את הליכוד מתפישות עולם מפא"יניקיות שחדרו אליו בשנים האחרונות", הוסיף קרא.

קרא ציין כי בימים הקרובים הוא יבחר את הדרך והכיוון הנכון להמשך דרכו הפוליטית. "תמיד אלחם למען ביטחון ישראל ולמען בני עמי, שבט יתרו, אחיי הדרוזים והלא יהודיים שקשרו את גורלם עם ישראל. אדאג להם לייצוג הולם ובכבוד בשולחן הממשלה, ולא רק בשולחן המלחמה. לא נהיה יותר חוטבי עצים ושואבי מים. לאור זאת החלטיתי להודיע היום על התפטרותי מתפקידי כשר התקשורת בממשלת ישראל", כתב.


להורדת הקובץ

יו״ר מרצ, ח״כ תמר זנדברג, על התפטרותו של איוב קרא: ״אפנה בהקדם ליועץ המשפטי לממשלה על מנת שיאסור על נתניהו להחזיק גם באופן זמני בתיק התקשורת. אסור להחזיר את החשוד לזירת הפשע״.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן