סופי: הבחירות לראשות מפלגת העבודה יתקיימו בקרב כלל חברי המפלגה

ועידת מפלגת העבודה הכריעה: הפריימריז לראשות המפלגה יערכו ב 2.7 ויעשו בקרב כלל חברי המפלגה. רשימת הח"כים לבחירות הקרובות תישאר כפי שהייתה בבחירות האחרונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/19 21:15 כ בסיון התשעט

סופי: הבחירות לראשות מפלגת העבודה יתקיימו בקרב כלל חברי המפלגה
יו"ר המפלגה אבי גבאי, צילום: רענן כהן

ועידת מפלגת העבודה שהתכנסה הערב (א') בגני התערוכה בתל אביב הכריעה כי הבחירות לתפקיד יושב ראש המפלגה יתקיימו ב- .2.7.19 בקרב כלל חברי המפלגה. כמו כן, חברי ועידת המפלגה הצביעו בעד הקפאת רשימת חברי הכנסת לבחירות הקרובות.

במהלך השבועות האחרונים נאבקו חברי הכנסת של המפלגה אם לקיים את הבחירות המקדימות בקרב מרכז המפלגה המצומצם או בקרב כלל חברי המפלגה. היום, כאמור, התקבלה ההכרעה. 

המועמדים לתפקיד לפי שעה הם ח"כ שמולי מקום 2, ח"כ שפיר, מקום 3 במפלגה, ח"כ פרץ מקום רביעי במפלגה. 

במסגרת הועידה קרא  ח"כ איציק שמולי (העבודה) קרא הערב לח"כ סתיו שפיר להסיר את מועמדותה לראשות מפלגת העבודה. זאת, לטענתו, בשל מצבה הקשה בסקרים, שלדבריו עלול לגרור את המפלגה לסיבוב שני בבחירות הפנימיות.

"יש כאן מאבק של דור שלם שלוקח את המושכות לידיים ורוצה לקחת את ישראל למקום אחר", אמר שמולי בוועידת העבודה. "אני פונה לחברתי הלוחמת, סתיו, וקורא לה - שנינו מבינים שהמאבק האמיתי הוא מול הימין. שנינו מבינים שנדרש שינוי דורי. שנינו נכנסו למפלגה על גל ההתחדשות האדיר בתקופתה של שלי. שנינו גם רואים את אותם המספרים והנתונים סתיו - את יודעת את המצב, בואי נלמד מטעויות העבר - תחברי אליי ונשתף פעולה".