שורד בכנסת: השר איוב קרא עשה אודישן לתכנית הריאליטי הישרדות

בעודו משמש כשר התקשורת, עשה קרא אודישן לתכנית המציאות. לפני שעה קלה הודיע השר כי הוא מסיר את מועמדותו לשגריר ישראל במצרים: "ההכפשות שאיני ראוי להן וההתמהמהות בשל משחקים פוליטיים כדי לפגוע בי אישית, הביאו לסיום סאגה זו מבחינתי". 

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/19 14:28 כ בסיון התשעט

שורד בכנסת: השר איוב קרא עשה אודישן לתכנית הריאליטי הישרדות
איוב קרא, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר התקשורת איוב קרא עשה אודישן לתכנית הריאליטי ״הישרדות VIP”,  בזמן שהוא מכהן כשר התקשורת, כך פורסם לראשונה ב-ynet. 

השר קרא מונה לשר התקשורת לפני כשנתיים, אולם בפריימריז של הליכוד לפני הבחירות לכנסת ה-21 הגיע למקום ה-39, ולא נכנס לכנסת. קרא נעלב מכישלון שלו בין חברי מתפקדי הליכוד מאז ישנן דיווחים רבים על המשך תפקידו בממשלה. 

בתכנית המציאות הישרדות מאגדת מספר מפורסמים לתוך אי שומם במהלך מספר חודשים. במהלך השהות על האי המשתתפים צריכים לצלוח משימות, ולא להיות מודחים מהאי על ידי חבריהם לקבוצה. השורד האחרון מקל פרס בשווי מיליון שקלים. 

לשכת השר הודיעה בתגובה: ״השר קרא מעריך את הפנייה מההפקה של הישרדות vip להשתתף בתוכנית. השר קרא אכן שוקל את הנושא ויחזור אל ההפקה עם תשובות בימים הקרובים״. 

בתוך כך לפני שעה קלה הודיע השר קרא כי הוא מסיר את מועמדותו לתפקיד שגריר ישראל במצרים: "החלטתי להסיר את מועמדותי לתפקיד שגריר במצרים", כתב קרא. "ההתקפות עליי, ההכפשות שאיני ראוי להן וההתמהמהות בשל משחקים פוליטיים כדי לפגוע בי אישית, הביאו לסיום סאגה זו מבחינתי". 

קרא הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לתפקיד השגריר במצרים, וזאת על אף שוועדת המינויים של משרד החוץ כבר מינתה לתפקיד את אמירה אורון, ראש מחלקת מצרים במשרד החוץ ולשעבר שגריר בפועל בטורקיה. המינוי של אורון מצריך אישור ממשלה, אך הממשלה מתעכבת בחודשים האחרונים בהשלמת ההליך בנוגע לאורון, וזאת על אף שהשגריר המכהן, דוד גוברין, עומד לסיים את תפקידו.