מתן כהנא: "אם יהיה איחוד, לא נתעקש על המקום הראשון"

חבר הימין החדש אומר כי המפלגה יצאה לדרך ותרוץ בראשותו של בנט, עם שקד ובלעדיה. כהנא מבהיר בנוסף: "לא נתעקש על המקום הראשון במצב של איחוד עם איחוד מפלגות הימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/19 19:33 יז בסיון התשעט

מתן כהנא: "אם יהיה איחוד, לא נתעקש על המקום הראשון"
בטוח שיהיו חיבורים | מתן כהנא, צילום: פלאש 90. יוסי זליגר

איש מפלגת הימין החדש אומר כי המפלגה החלה כבר את מערכת הבחירות לכנסת ה-22, כאשר בראש המפלגה יעמוד נפתלי בנט. כהנא מבהיר כי במפלגה לא יתעקשו על הובלת הבלוק הטכני בין איחוד מפלגות הימין ובינם, במידה וייצא בכלל אל הפועל.

בראיון שהעניק מתן כהנא ממפלגת הימין החדש לגלסנר באולפן 'קול ברמה פלוס' אמר מספר 3 במפלגה כי: "הימין החדש יוצאת לדרך ותרוץ בראשותו של בנט, עם שקד או בלי שקד אנחנו נרוץ חזק. שקד עושה את השיקולים שלה, אנחנו יצאנו לדרך".

כהנא התייחס לאופציה בה יחברו לאיחוד, או לבלוק טכני עם איחוד מפלגות הימין ואמר: "לא נתעקש על המקום הראשון במצב של איחוד עם איחוד מפלגות הימין".

מחוזרת, שרת המשפטים איילת שקד

בימין החדש לא מחכים לה | איילת שקד צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

כהנא התייחס גם לתכנית שהוצגה השבוע, תוכנית הגיוס של נפתלי בנט ושילוב החרדים במעגל העבודה. "צריך לעצור את הסיפור הזה שהציבור החרדי הפך לשק חבטות של המדינה וכל דבר שקורה במדינה באשמת החרדים. הציבור החרדי הוא ציבור יקר שרוצה וצריך להתשלב במדינה  הנושא של חוק הגיוס רק מעקב את זה", כך כהנא.