אורלי לוי תחבור למפלגת העבודה?

ח"כ עמיר פרץ, המתמודד לראשות מפלגת העבודה, מנהל מגעים לריצה משותפת עם מפלגת 'גשר' של אורלי לוי-אבקסיס. מקורב לפרץ: "בין עמיר לאורלי יש מערכת יחסים קרובה וחמה". גם עם ציפי לבני מתנהלים מגעים

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 20/06/19 10:11 יז בסיון התשעט

אורלי לוי תחבור למפלגת העבודה?
עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס, צילום: תומר נויברג וגילי יערי, פלאש 90

האם ח"כ לשעבר אורלי לוי-אבקסיס, שהתמודדה בבחירות האחרונות בראשות מפלגת 'גשר' ולא עברה את אחוז החסימה, תתמודד ברשימה משותפת עם מפלגת העבודה בבחירות הקרובות? על פי דיווח ב'ידיעות אחרונות', ח"כ עמיר פרץ, המתמודד על ראשות המפלגה בפריימריז שייערכו בעוד שבועיים, נפגש עם לוי-אבקסיס והציע לה ריצה משותפת.

על פי הדיווח, עמיר פרץ משוכנע כי לאיחוד כזה יש פוטנציאל גדול להביא קולות 'יתומים' רבים, המחפשים מפלגה לאחר ההתמזגות של 'כולנו' אל תוך הליכוד, והעובדה כי אין כיום מפלגה המציגה עצמה כחברתית.

בתגובה לפרסום אמר פרץ כי "בעוד שבועיים, מיד לאחר שאבחר לראשות העבודה, אפתח במאמצים לצרף לשורות העבודה אישים, תנועות וכוחות שיהפכו את העבודה למפלגה מרכזית ואטרקטיבית". בסביבת לוי-אבקסיס אישרו כי התקיימה שיחה, אך מכחישים כי מתנהלים מגעים לאיחוד הרשימות.

ציפי לבני

ציפי לבני. תחזור לשתף פעולה עם העבודה?צילום: ציפי לבני

מקורב לעמיר פרץ סיפר ל'ידיעות' כי "בין עמיר לאורלי יש מערכת יחסים קרובה וחמה עוד מהימים הראשונים של לוי־אבקסיס בכנסת. הוא רואה בה מנהיגה חברתית. העמדות של אורלי ועמיר דומות והם יכולים לשתף פעולה ולחבר את גשר ומפלגת העבודה".

עוד דווח בידיעות כי פרץ נפגש גם עם ח"כ לשעבר ציפי לבני, שבבחירות 2015 התמודדה ברשימת המחנה הציוני עם מפלגת העבודה, והציעה לה לשתף פעולה מחדש: "יש רצון גדול לראות את התיקון הגדול עם לבני", אומר פרץ.