התוכנית הראשונה של שר החינוך פרץ: כל תלמיד יקבל תנ״ך בכותל

הבנים יקבלו את הספר הקדוש בגיל 13 והבנות בגיל 12. השר פרץ: "כל תלמיד צריך להיות מחובר למורשת היהודית. חיילי גולני וצנחנים נשבעים לתנ״ך בכותל בצבא, תלמידים ייחשפו לספר בגיל מצווה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/19 20:47 טו בסיון התשעט

התוכנית הראשונה של שר החינוך פרץ: כל תלמיד יקבל תנ״ך בכותל
הרב פרץ | תנ"ך בכותל לתלמידים, צילום: יוסי זליגר

שר החינוך הנכנס, הרב רפי פרץ אמר היום (ג') בכותל כי יש לו שאיפה להקים תכנית, לפיה כל תלמיד יהודי יקבל את ספר התנ״ך בכותל בטקס מיוחד, הבנים בגיל 13, הבנות בגיל 12.

זאת ככל הנראה תהיה התוכנית הראשונה של יו"ר הבית היהודי ושר החינוך החדש. השר פרץ אמר: "כל תלמיד צריך להיות מחובר למורשת היהודית. חיילי גולני וצנחנים נשבעים לתנ״ך בכותל בצבא, תלמידים ייחשפו לספר בגיל מצווה". בקרבת השר פרץ מבהירים כי זו תכנית שעל הפרק, אך כמובן ישנו צורך בבדיקה איך יהיה אפשר להוציא אותה באמת לפועל.

כזכור, אתמול הודיע ראש הממשלה, בנימין נתניהו כי הרב רפי פרץ ימונה לשר החינוך ולמשקיף בקבינט המדיני-ביטחוני וכי בצלאל סמוטריץ' ימונה לשר התחבורה ולחבר מלא בקבינט המדיני-ביטחוני. על פי הודעת ראש הממשלה, המינויים לקבינט הם לבקשת "איחוד מפלגות הימין". עוד נאמר כי הצדדים סיכמו על שמירה מלאה של הסטטוס-קוו בענייני דת ומדינה כפי שהיה נהוג בישראל מזה עשרות שנים. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן