ליברמן תובע את קפטן ג'רג': "מפיץ פייק ניוז"

יו״ר ישראל ביתנו הגיש תביעת דיבה על סך 140 אלף שקלים נגד גיא עזרא, המכונה בטוויטר ״קפטן ג׳ורג׳ שצייץ על פגישתו של ליברמן עם לפיד בוינה. הציוץ נמחק

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/19 10:44 טו בסיון התשעט

ליברמן תובע את קפטן ג'רג': "מפיץ פייק ניוז"
מתואמים? לפיד וליברמן, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

אביגדור ליברמן איים היום (א') כי יגיש תביעת דיבה נגד גיורא עזרא, פעיל ברשתות החברתיות המזוהה עם הליכוד. יו"ר ישראל ביתנו תובע 140 אלף שקל מהגולש "קפטן ג'ורג'" שצייץ בטוויטר שלו על "הפגישה החשאית בווינה עם לפיד", בניסיון להוכיח שישנו תיאום בין השניים בפיזור הכנסת ובמהלכים לקראת הבחירות. יאיר לפיד וליברמן מכחישים שניהם בתוקף את הפגישה, ואילו הציוץ המדובר נמחק.

ליברמן מיהר להגיב על דברי קפטן 'גורג' בפוסט בפייסבוק:  "מרוב ההיסטריה, בליכוד עברו ל'נשק סודי' - שקרים", טען ליברמן. "אין סוף תדרוכים של בכירי ליכוד בעילום שם על ה'פגישה' ההיא שלא התקיימה מעולם בווינה, בין יאיר לפיד לאביגדור ליברמן. הפחדנות היא ההגדרה היחידה לאותם מתדרכים אנונימיים, שיודעים שאם לא היו נשארים בעילום שם, מיד הייתה מוגשת תביעת דיבה כנגדם. תביעת הדיבה כנגד גיורא עזרא תוגש כבר בימים הקרובים, וכך יעשה כנגד כל אחד שימשיך בהפצת כזבים".

ליברמן שב על טענתו לפיה בפגישה אצל הנשיא, מפלגתו המליצה על נתניהו כמועמד להרכבת הממשלה כפי שהבטיחה לבוחריה. "נתניהו הוא זה שנכשל בהרכבת הממשלה", הבהיר יו"ר ישראל ביתנו. "האחריות כולה עליו בלבד. העובדה היא שנתניהו לא הצליח להגיע להסכם קואליציוני עם אף אחת מהשותפות הקואליציוניות - עם אף אחת מהשותפות. אפילו לגבי תפקידם של בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ בממשלת המעבר עדיין אין שום סיכום".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן