הרב פרץ על מינויו לשר החינוך: "קריאת כיוון להמשך הדרך"

יו"ר איחוד מפלגות הימין הודה כי לקבלת האחריות על משרד החינוך יש גם משמעות פוליטית: "אנחנו ב"ה בקשר קרוב מאוד עם נתניהו ואנחנו שמחים להעמקת הקשר הזאת. אנחנו רוצים להתהלך ביחד, לפני ואחרי הבחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/19 08:57 טו בסיון התשעט

הרב פרץ על מינויו לשר החינוך: "קריאת כיוון להמשך הדרך"
הרב פרץ, צילום: יוסי זליגר

שר החינוך החדש, הרב רפי פרץ, התייחס הבוקר (ג') למינויו על ראש הממשלה והסביר כי מעבר לתפקיד עצמו הוא מסמל את סימון המטרות להמשך הדרך

"יש כאן הצהרת כוונות מאוד ברורה", אמר יו"ר איחוד מפלגות הימין בראיון לכאן רשת ב' והוסיף, "אנחנו ב"ה בקשר קרוב מאוד עם נתניהו ואנחנו שמחים להעמקת הקשר הזאת. אנחנו רוצים להתהלך ביחד, לפני ואחרי הבחירות. אני משדר כאן קריאת כיוון להמשך הדרך".

על התפקיד החדש אמר מי שניהל בעבר במשך כשני עשורים את המכינה הקדם צבאית בעצמונה וכן פיקד והדריך חיילים כטייס בחיל האוויר כי הוא "אני מחנך כבר עשרות שנים, גם במערכות הצבאיות וגם באזרחיות, ורוצה להמשיך את הדרך הזאת".

אמש, לאחר שנפגש לצד סמוטריץ' עם נתניהו, הוחלט כי הרב פרץ ימונה למחליפו של נפתלי בנט ובנוסף ישמש כמשקיף בקבינט ואילו חברו להנהגת המפלגה  וסמוטריץ' יהיה אמון על משרד התחבורה וכן יכהן כחבר בקבינט. בנוסף סוכם על שמירה מלאה של הסטטוס-קוו בענייני דת ומדינה. 

בהודעת הליכוד נמסר כי השניים "הודו לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון והוסיפו כי השותפות העמוקה בין הציונות הדתית ואיחוד מפלגות הימין לבין הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו תימשך גם במערכת הבחירות ולאחריה".