"יופי, עכשיו תטפל באנס הערבי שאנס ילדה בת 7": תגובות נזעמות לפוסט של נתניהו

ראש הממשלה רק רצה לעדכן על מינויים של הרב פרץ וסמוטריץ' לתפקידי שרים ולהתגאות בקשר שיש לו עם הציונות הדתית, אך את אלפי הגולשים עניין רק דבר אחד: "נאנסה ילדה יהודיה בת 7". לא ידוע אם מדובר בקמפיין מאורגן או במגיבים אקראיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/19 08:42 טו בסיון התשעט

"יופי, עכשיו תטפל באנס הערבי שאנס ילדה בת 7": תגובות נזעמות לפוסט של נתניהו
ראש הממשלה נתניהו, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

‫ראש הממשלה בנימין נתניהו רגיל לפרסם מדי בדף הפייסבוק שלו פוסטים שונים ולקבל עליהם תגובות אוהדות מימין וביקורת משמאל. עם זאת, גם הוא ויועציו לא שיערו כי פוסט פשוט על מינויים של ראשי איחוד מפלגות הימין לשרים יעורר גל אמוציות, גם ממי שמשתייך לקהל בוחריו, דווקא בנושא אחר.

"מיניתי את הרב רפי פרץ לתפקיד שר החינוך ואת ח"כ בצלאל סמוטריץ' לתפקיד שר התחבורה", כתב נתניהו בפייסבוק והוסיף, "שמחתי לקבל את תמיכתם בי ובליכוד. השותפות העמוקה והאיתנה של הליכוד בראשותי עם הציונות הדתית ו'איחוד מפלגות הימין' תימשך במהלך מערכת הבחירות ולאחריה"‬.

התגובות על הדברים של נתניהו

התגובות על הדברים של נתניהוצילום: צילום מסך מפייסבוק

הפוסט, שזה לאלפי לייקים ותגובות, נתקל גם במאות תגובות שעסקו בדבר אחד - אונס הילדה בת ה-7 על ידי עובד ניקיון פלסטיני. "נאנסה ילדה יהודיה בת 7", זו ההודעה שחזרה על עצמה פעם אחר פעם על ידי מספר אנשים שונים, חלקם מזוהים עם הימין ועם בוחרי ראש הממשלה בעבר.

בהודעה אחרת כתב אחד המגיבים: "יופי כל הכבוד, עכשיו תטפל באנס הערבי שאנס ילדה בת 7 , עונש מוות". בתגובה נוספת נכתב: "לא אכפת את מי מינית. אכפת שתתעורר ותוציא להורג את הערבי שאנס ! די עם דיבורים. תתחיל לבצע. תלמד מטראמפ שכל מה שאומר ברזל".

סדקים באמון בראש הממשלה? תגובות נוספות

סדקים באמון בראש הממשלה? תגובות נוספותצילום: צילום מסך מפייסבוק

שטף התגובות, שלא ידוע אם הן חלק מקמפיין מאורגן או תגובת שרשרת וספונטנית של גולשים שונים, המשיך לזרום ובאחת מהן צוין: "ביבי אנסו לנו ילדה. אתם ישנים שם. לפני כמה חודשים רצחו ואנסו לנו את אורי. מה יהיה.? אתם לומדים? אתם מנסים להבין מה צריך לעשות כדי שזה לא יקרה? מה הולך שם? אני אצטרך לכתוב לך עוד הודעה כזו עם שמות חדשים שוב עוד כמה חודשים?". מגיב נוסף כתב: "אתה מתעסק בשטויות! נגמר לך הסוס הגעתי להחלטה שלא משנה מי יחליף אותך - הוא יהיה יותר טוב ממך! יותר מידיי זמן שאתה ראש ממשלה ורואים את זה עליך".

אחד הגולשים שלח את ראש הממשלה לעיין בסיפורה של דינה שהופיע בספר בראשית וציטט: "א וַתֵּצֵא דִינָה בַּת-לֵאָה, אֲשֶׁר יָלְדָה לְיַעֲקֹב, לִרְאוֹת, בִּבְנוֹת הָאָרֶץ. ב וַיַּרְא אֹתָהּ שְׁכֶם בֶּן-חֲמוֹר, הַחִוִּי--נְשִׂיא הָאָרֶץ; וַיִּקַּח אֹתָהּ וַיִּשְׁכַּב אֹתָהּ, וַיְעַנֶּהָ. כה וַיְהִי בַיּוֹם הַשְּׁלִישִׁי בִּהְיוֹתָם כֹּאֲבִים, וַיִּקְחוּ שְׁנֵי-בְנֵי-יַעֲקֹב שִׁמְעוֹן וְלֵוִי אֲחֵי דִינָה אִישׁ חַרְבּוֹ, וַיָּבֹאוּ עַל-הָעִיר, בֶּטַח; וַיַּהַרְגוּ, כָּל-זָכָר. כו וְאֶת-חֲמוֹר וְאֶת-שְׁכֶם בְּנוֹ, הָרְגוּ לְפִי-חָרֶב; וַיִּקְחוּ אֶת-דִּינָה מִבֵּית שְׁכֶם, וַיֵּצֵאוּ. כז בְּנֵי יַעֲקֹב, בָּאוּ עַל-הַחֲלָלִים, וַיָּבֹזּוּ, הָעִיר--אֲשֶׁר טִמְּאוּ, אֲחוֹתָם". לסיום הוא הוסיף בפניה לנתניהו: "תלמד מהתנ"ך מה הפתרון".