זהות דורשת פיצוי על סך 140 אלף ש"ח מאלי בן דהן

מפלגתו של פייגלין טוענת כי סגן שר הביטחון הכפיש את שמם בכך שאמר, כי אחד מחברי המפלגה הקים תנועה שמטרתה לאסור ברית מילה. בן דהן לא מתרגש ואומר: "ניפגש בבית המשפט"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 13/06/19 16:19 י בסיון התשעט

זהות דורשת פיצוי על סך 140 אלף ש"ח מאלי בן דהן
גדי וילצ'רסקי, איש מפלגת זהות, צילום: צילום מסך

באחד מהראיונות שנתן בחודשים האחרונים ח"כ הרב אלי בן דהן אמר, סגן שר הביטחון כי אחד מחבריה הבולטים של מפלגת זהות, הקומיקאי גדי וילצ'רסקי הקים תנועה שמטרתה לאסור ברית מילה בישראל. במפלגת זהות שלחו מכתב התראה בטרם נקיטת הליך משפטי לבן דהן ודרשו ממנו להתנצל עוד היום, ולשלם פיצויים על סך 140 אלף ש"ח. בן דהן: "ניפגש בבית המשפט".

במכתב ההתראה שנשלח מטעם מפלגת זהות נכתב כי בן דהן הכפיש את המפלגה באמירה שלו כלפי ויצ'רסקי - המזוהה עם המפלגה. במכתב ההתראה נכתב "הדברים הכוזבים שפרסמת נגד מרשתנו מהווים לשון הרע חמורה, כהגדרתו בסעיפי החוק. הפרסום מקים למרשתנו את הזכות לקבלת פיצוי סטטוטורי בסך של 140 אלף שקלים, בכוונת זדון, וזאת בהתאם לחוק". כאמור, במפלגה דורשים מח"כ בן דהן לפרסם הודעת תיקון והודעת התנצלות על דבריו, עד השעה 16:00 היום (ה'). 

אלי בן דהן.

לא מתרגש | סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהןצילום: מרים אלסטר/פלאש 90


להורדת הקובץ

סגן השר, ח"כ בן דהן לא נשאר חייב ואמר בתגובה: "מפלגת זהות ואנשיה חושבים שדרך איומים בתביעות לשון הרע נגדי, הם יגיעו אי פעם להיות בכנסת ישראל. הם חושבים שדרך הסתרה של מועמדים עם אג'נדה בעייתית ואנטי-יהודית שמוציאים סרטונים נגד ברית המילה, מצביעים דתיים יתמכו בהם". בן דהן לא מתרגש מהמכתב והוסיף: "תביעות השתקה זו הדרך של מי שלא רוצה שישמעו את האמת עליו - לסתום את הפה למי שאומר את אותה האמת. ניפגש בבית המשפט".