הרב פרץ: "שר חינוך זה לא קרש קפיצה לתחנה הבאה"

יו"ר הבית היהודי עקץ את שר החינוך לשעבר בנט והתייחס לתפקיד אותו הוא צפוי לקבל מנתניהו: "מצווה וזכות גדולה ולא תחנה בדרך". על תנאי המורים אמר: "חייבים להיות מתוגמלים כראוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/06/19 08:07 ח בסיון התשעט

הרב פרץ: "שר חינוך זה לא קרש קפיצה לתחנה הבאה"
הרב פרץ באירוע החמ"ד, צילום: יוסי זליגר

יו״"ר הבית היהודי ואיחוד מפלגות הימין, ח"כ הרב רפי פרץ, התייחס אמש (ב') בערב הצדעה לעובדי ההוראה בחמ"ד לדרישתו לקבל את תיק החינוך ושיגר עקיצה קלה לכיוונו של השר הקודם נפתלי בנט.

"ביקשנו תמיד לאורך כל הקמפיין, וגם עכשיו, את תיק החינוך", אמר הרב פרץ והסביר כי "להיות שר זו מצווה וזכות גדולה, ואני רוצה להדגיש לכם, שר חינוך זאת לא תחנה בדרך וקרש קפיצה לתחנה הבאה זוהי מדרגה בפני עצמה".

לדבריו, שר חינוך צריך לתפקיד "בחרדת קודש. חינוך ילדי ישראל, העמקת המוטיבציה וערך השליחות אלו ערכים שעליהם תקום או תיפול מדינה".

בהמשך הוא התייחס גם לתנאים אותם מקבלים המורים ורמז כי הוא מתכוון לשפרם: "מדינת ישראל צריכה להעצים את המורים והמורות בישראל. כי החינוך הוא הקרב האמיתי שלנו, ננצח בחינוך- ננצח. אין אפשרות אחרת. מורים זו דוגמא אישית, מורים זה הובלה, מורים זה שליחות, אבל כל הערכים האלו זה לא מספיק. מורים חייבים להיות מתוגמלים כראוי. מי שנושא את המערכה הזאת ומוביל את הקרב הגדול על החינוך של ילדינו צריך להיות מתוגמל כראוי ולזכות ליחס כראוי מכל החברה הישראלית".