ח"כ יוגב בדרישה חדשה-ישנה: לפטר את שקד ובנט מתפקידם

לאחר פיזורה של הכנסת ה-21, ביקש ח"כ יוגב שהתיקים שבידם של שקד ובנט יעברו לידי ראשי המפלגה הנוכחית. יוגב דרש זאת גם לאחר שהשניים פרשו מהמפלגה לטובת הימין החדש. לשכת יוגב: "צר לנו כי שוב שיח פנים מפלגתי מודלף באופן מגמתי ונחשף ברבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/19 13:46 כה באייר התשעט

ח"כ יוגב בדרישה חדשה-ישנה: לפטר את שקד ובנט מתפקידם
מוטי יוגב, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

חבר הכנסת מוטי יוגב הפציר ביו"ר המפלגה, הרב פרץ, לגרום לפיטוריהם של שר החינוך בנט ושרת המשפטים שקד, ולתת את התיקים לחברי מפלגת הבית היהודי. 

יוגב, שכבר דרש זאת ימים ספורים אחרי שפרשו ממפלגת הבית היהודי, ביקש זאת אמש (ד') פעם נוספת, לאחר שהוחלט על פיזורה של הכנסת ה-21. 

שקד ובנט יכהנו בתפקידם עד להרכבת הממשלה הבאה, כך שיישארו במשרדים שניתנו להם כראשי מלפגת הבית היהודי, עוד ארבעה חודשים לפחות. יוגב טען כי התיקים שייכים למפלגת הבית היהודי ולא יתכן שאם פיזור הכנסת הם יישארו בתפקידם. בכירים בליכוד הסבירו ליוגב ולראשי המפלגה כי לא ניתן לנשל אותם מתפקידם בשל בעיות פרוצדורליות 

מלשכתו של ח"כ מוטי יוגב נמסר: "בהמשך טבעי וישיר לדרישות הקואליציוניות של הבית היהודי-האיחוד הלאומי, יוגב העלה את האפשרות להכניס את יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ למשרד החינוך ואת יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ למשרד המשפטים. מבדיקה שנערכה עלה כי ההיתכנות ליישום המהלך אינה אפשרית לאחר פיזור הכנסת. צר לנו כי שוב שיח פנים מפלגתי מודלף באופן מגמתי ונחשף ברבים.