לפיד: הזדמנות נוספת לשלוח את הסחטנים הביתה

יו"ר יש עתיד החל את קמפיין הבחירות באמירות תוקפניות נגד החרדים. "זאת ההזדמנות לשלוח הביתה את אלה שאומרים לנו 'תנו את כספי המסים שלכם, ועופו לנו מהעיניים'".

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/19 10:29 כה באייר התשעט

לפיד: הזדמנות נוספת לשלוח את הסחטנים הביתה
הזדמנות נוספת לשלוח את הסחטנים הביתה | יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

מפלגת כחול לבן החלה בקמפיין הבחירות לכנסת ה-22 ומספר 2 ברשימה, ח"כ יאיר לפיד לא מבזבז זמן. לפיד תקף הבוקר (ה') בדף הפייסבוק שלו את המפלגות החרדיות ואמר: "זאת הזדמנות שניה לשלוח הביתה את הקיצונים והסחטנים הביתה".

במקביל, במפלגת יהדות התורה הודיעו כי במהלך היום ייפתח מטה הבחירות אשר ישמש את המפלגה לקראת הבחירות החוזרות שיתקיימו בספטמבר. במפלגה יגישו את אותה הרשימה מהבחירות הקודמות ולא ייערכו בה שינויים.

"זו מערכת בחירות מכעיסה, שיצאנו אליה מכל הסיבות הלא נכונות", אמר לפיד. "אבל קיבלנו הזדמנות שניה. עכשיו צריך לקחת אותה. בכל הכוח". לפיד אומר כי זאת הזדמנות שניה לשלוח הביתה את הקיצונים והסחטנים . "זאת ההזדמנות לשלוח הביתה את אלה שאומרים לנו 'תנו את כספי המסים שלכם, ועופו לנו מהעיניים'. לא עפים. אנחנו פה. זו גם המדינה שלנו".

ראשי יהדות התורה, משה גפני ויעקב ליצמן

סחטנים? | ראשי יהדות התורה, משה גפני ויעקב ליצמןצילום: פלאש 90

"זו הזדמנות שניה לוודא שישראל תישאר דמוקרטיה. הזדמנות שניה לדאוג לזה שהכסף שלנו יילך לחינוך ובריאות ולהורדת יוקר המחיה, במקום לפוליטיקאים ולמפלגות שלהם. הזדמנות שניה, כמעט ברגע האחרון, למנוע משבר כלכלי חמור, הנובע מניהול כושל ובזבזני ומסדר עדיפויות לאומי עקום לגמרי. הזדמנות שניה להציל אותנו מלהפוך למדינה מושחתת ומלאה שנאה, שראש הממשלה שלה כבר לא מתעניין בשום דבר חוץ מעצמו. הזדמנות שניה להציע הנהגה שתעבוד בשבילכם. כל יום, כל היום, רק בשבילכם". כך ח"כ יאיר לפיד בדף הפייסבוק שלו.