לפיד: "גבאי, אפילו בפוליטיקה הישראלית יש גבול לכמות הגועל שהציבור יכול לספוג"

בצד השמאלי של המערכת הפוליטית הביעו התנגדו חריפה להצעת נתניהו, לפיה מפלגת העבודה תיכנס לממשלה במקום ליברמן. גם במפלגתו של גבאי זעמו. יחימוביץ: "מי שייכנס לממשלת שחיתות, ישלם מחיר כבד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/19 19:41 כד באייר התשעט

לפיד: "גבאי, אפילו בפוליטיקה הישראלית יש גבול לכמות הגועל שהציבור יכול לספוג"
תקף את גבאי. לפיד, צילום: פלאש 90, נעם רבקין פנטון

גורמים שונים במערכת הפוליטית הביעו הערב (ד') התנגדות עזה לכך שמפלגת העבודה תצטרף לממשלתו של נתניהו, במקומו של אביגדור ליברמן.

"אבי גבאי, אפילו בפוליטיקה הישראלית יש גבול לכמות הגועל שהציבור יכול לספוג. לא מאמין שתעשה דבר כזה", צייץ מספר 2 בכחול לבן יאיר לפיד בטוויטר ושיתף תמונה עם כותרת שבה הצהיר יו"ר העבודה כי לא יישב באותה ממשלה עם נתניהו.

ח"כ שלי יחימוביץ מהעבודה תקפה את עצם המחשבה על ההצעה וצייצה בטוויטר: "אני מתרה בכל אדם ממפלגתי שעולה בדעתו לגזור קופון מהרס המפלגה ולהצטרף לממשלת השחיתות של נתניהו, שהוא ישלם על כך מחיר כבד. עוד מעט נואמת במליאה ואתייחס לזה".

גם חברתה למפלגה, ח"כ סתיו שפיר, כתבה: "שעות לפני הדדליין להרכבת הממשלה נתניהו עסוק בספינים ומנסה לקנות לעצמו זמן - כשהוא חושב שכולם מוכנים להתקפל בפניו, הוא הרי כבר קיפל את רוב המערכות הדמוקרטיות לטובתו. אבל זה לא יקרה - אנחנו ננצח במאבק על הדמוקרטיה הישראלית, וכרגע החשוד שבורח ממשפט הוא האויב הכי גדול שלה".

גם בימין היה מי שהתנגד ליוזמה, כשבמפלגתו שלשר האוצר משה כחלון, כולנו, התנגדו ליוזמה שעשויה להעביר את תיק האוצר לגבאי. בציוץ בטוויטר נמסר מטעם המפלגה כי "לא נהיה בקואליציה בלי תיק האוצר".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן