תסיסה בליכוד? חברי הרשימה נגד שריון כחלון

שישה חברי כנסת מהעשירייה הרביעית חוששים כי יידחקו למקומות לא ריאלים, על רקע הדיווחים כי כולנו תחבור לליכוד במידה ויוקדמו הבחירות. ח"כ אבידר מישראל ביתנו: "הם ישלמו על ההתבטלות בפני החרדים. שולח להם חיבוק ענק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/05/19 08:58 כג באייר התשעט

תסיסה בליכוד? חברי הרשימה נגד שריון כחלון
ההצעה לשריון גורמת לתסיסה. נתניהו, כחלון ושרים בליכוד, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

במידה ויוקדמו הבחירות מפלגת כולנו בראשות השר משה כחלון ככל הנראה תתמזג עם רשימת הליכוד, שם החלו לצוץ קולות המתנגדים למהלך.

בידיעות אחרונות דווח הבוקר (ג') כי שישה מבין חברי הרשימה, הממוקמים בעשירייה הרביעית, התארגנו יחד כדי להציג חזית אחידה נגד הכוונה לשריין את חברי כולנו.

עוקץ את חברי הליכוד. אבידר

עוקץ את חברי הליכוד. אבידרצילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

השישה הם חברי הכנסת שרן השכל, מאי גולן, מיכל שיר, אריאל קלנר, קטי שטרית ואסנת מארק, שעיקר חששם הוא ששריון כחלון וחבריו ידחק אותם למקומות לא ריאלים לקראת מערכת הבחירות הקרובה המסתמנת. אמש, למרות שחברי הסיעה התבקשו לשהות במשכן ולהיות מוכנים להצבעה על החוק לפיזור הכנסת, יצאו השישה ביחד למסעדה.

ח"כ אלי אבידר מישראל ביתנו שפך הבוקר אש למדורה כצייץ בטוויטר כי "היום תתכנס מזכירות הליכוד לאשר שריונים חדשים ברשימת הליכוד לכנסת. על ההתבטלות של נתניהו בפני החרדים ישלמו חברי רשימת הליכוד! שולח להם חיבוק ענק". יש לציין כי לפי הדיווח של אלירן טל מערוץ 20 עלה שכחלון ישובץ במקום השני אחרי נתניהו ושניים מחברי רשימתו ישוריינו במקומות 12 ו-20