הליכוד: "לפיד מדבר על סכנה לדמוקרטיה? בפעם הבאה שיהיו פריימריז ביש עתיד זה יהיה ב 2045"

במפלגתו של נתניהו לעגו לבכיר כחול לבן שתקף אותם בהפגנת האופוזיציה נגד הממשלה המסתמנת: "חברת הכנסת עדי קול, שהתנגדה ליו"ר לפיד, גורשה מהמפלגה לאלתר. לפיד = בדיחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/19 22:29 כ באייר התשעט

הליכוד: "לפיד מדבר על סכנה לדמוקרטיה? בפעם הבאה שיהיו פריימריז ביש עתיד זה יהיה ב 2045"
לפיד ונתניהו, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

בליכוד תקפו הערב (ש') את יאיר לפיד על הדברים שאמר בהפגנת האופוזיציה נגד נתניהו כי ראש הממשלה חותר לשלוט בישראל כמו ראש ממשלת טורקיה

"לפיד מדבר על סכנה לדמוקרטיה וארדואן?", שאלו בליכוד, "בפעם הבאה שיהיו פריימריז ביש עתיד זה יהיה ב 2045. חברת הכנסת עדי קול, שהתנגדה ליו"ר לפיד, גורשה מהמפלגה לאלתר. לפיד = בדיחה".

בהודעה אחרת נמסר מהליכוד כי "הערב בהפגנת השמאל בתל אביב: תומך הטרור איימן עודה נואם בברכת לפיד וגנץ, והאסיר המשוחרר אהוד אולמרט מפגין 'נגד השחיתות'. איזו בדיחה!".

המפגינים בתל אביב

המפגינים בתל אביבצילום: דוברות כחול לבן

מוקדם יותר תקף לפיד את נתניהו ואמר: "תקשיב לכיכר ביבי, לא ניתן לך. לא ניתן לך להיות ארדואן. לא יהיה פה רודן טורקי. זו גם המדינה שלנו. אנחנו לא נתינים שלך. לא ניתן לך להרוס את בית המשפט העליון. אתה לא מעל החוק. לא ניתן לך להיות רודן".

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, השתתף גם הוא בהפגנה ואמר כי "תרבות של חסינות היא תרבות של שחיתות חסינות לפוליטיקאים היא מדרון חלקלק. אחרי חסינות לנתניהו תגיע חסינות גם לטייקונים שתומכים ונתמכים על ידו.

על שותפיו של נתניהו אמר: "לצד ראש הממשלה יש חברי קואליציה מהליכוד וממפלגות אחרות שוויתרו. שלא מוכנים להילחם, שמגמגמים, שמאשימים את אלה שלא בחרו בהם. אלה אנשים שלא רואים מטר קדימה. אתם לא מבינים שאתם הבאים בתור?"

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן