המו"מ הקואליציוני תקוע: נתניהו זימן בדחיפות את ראשי הסיעות הממליצות

ליברמן מתעקש על חוק הגיוס. בליכוד עונים: "התחייבת גם להצטרף לממשלת ימין-לאומית". ראש הממשלה זימן את ראשי סיעות הקואליציה ללשכתו לשיחה דחופה. ליברמן הודיע: "לא אגיע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/19 18:39 יח באייר התשעט

המו"מ הקואליציוני תקוע: נתניהו זימן בדחיפות את ראשי הסיעות הממליצות
מתקשה להרכיב ממשלה . נתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בעוד פחות משבוע צריך ראש הממשלה, בנימין נתניהו להציג את ממשלתו החמישית בפני הנשיא ראובן ריבלין, אך הסיעות הקטנות ממשיכות להציב תנאים בלתי אפשריים לליכוד. נתניהו זימן את ראשי הסיעות הממליצות לשיחה בלשכתו היום (ה') בשעה 20:00. מסביבתו של ליברמן מסרו לחדשות כיפה כי ליברמן הוזמן, אך עקב ההתראה המאוחרת נבצר ממנו להגיע.

הרקע לשיחה הגיע שוב מכיוונו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן ובראשו - חוק הגיוס. "חוק הגיוס הוגש הרבה לפני פיזור הכנסת ה-20 וההליכה לבחירות", אומרים בישראל ביתנו. "חוק הגיוס היה נושא מרכזי בסדר היום של המפלגה במהלך הבחירות ולאחריהן. במו"מ הקואליציוני הבהרנו פעם אחר פעם שבנושא זה לא יהיו ויתורים, ולידיעת כל המשמיצים נושא זה ישאר מרכזי מבחינתנו גם בעתיד הנראה לעין עד להשלמת החקיקה בקריאה שניה ושלישית".

שר הבטחון לשעבר אביגדור ליברמן

שר הבטחון לשעבר אביגדור ליברמןצילום: יונתן סינדל פלאש 90

בליכוד מיהרו להגיב לדבריו של ליברמן ואמרו: "ליברמן התחייב לקהל בוחריו שהוא יתמוך בהקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו. כעת הוא משתמש בכל מיני תירוצים כדי למנוע את הקמתה של ממשלה זו, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן