גורם בכיר באיחוד הלאומי מאשר: אורית סטרוק תמונה ליו"ר ועדת חוקה

יו"ר האיחוד הלאומי ימנה את סטרוק לראשות הועדה הנחשקת. חברת הכנסת לעתיד לא מבזבזת זמן, וכבר התחילה להרכיב את לשכתה, כשהיא מגייסת דוברים ויועצים פרלמנטרים

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 22/05/19 18:11 יז באייר התשעט

גורם בכיר באיחוד הלאומי מאשר: אורית סטרוק תמונה ליו"ר ועדת חוקה
צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

המשא ומתן הקואליציוני בשיאו אך באיחוד הלאומי כבר שריינו לאורית סטרוק את התפקיד הנחשק של יו"ר ועדת חוקה. כדי שסטרוק תמונה לתפקיד, צריך לעבור החוק הנורבגי, אך היא לא מבזבזת זמן וכבר מרכיבה לעצמה לשכה, גייסה דובר ויועצים פרלמנטרים. וכך, עקפה סטרוק את שאר חברי הסיעה, הנמצאים מעליה ברשימה, במינוי בכיר ביותר בכנסת ה-21. 

סטרוק, מקום שישי בבית היהודי-איחוד לאומי, לא תקבל רק את יו"ר ועדת חוקה, אלא גם יו"ר שדולת ארץ ישראל, וכך תקבל לידיה כוח רב בתחומי ההתיישבות ביהודה ושומרון.

חברת הכנסת לעתיד זכתה בשלל הרב בזכות נאמנותה ליו"ר מפלגתה בצלאל סמוטריץ'. סטרוק היתה מאחוריו לאורך כל הקדנציה הקודמת, למרות שלא היתה כלל חברת כנסת. היא תמכה בו ודחפה אותו להוביל את המפלגה. סמוטריץ', שומר אמונים לחברת מפלגתו, הבטיח לה את ראשות המפלגה ועומד על כך מול חברי הסיעה. 

סטרוק, לעומת שאר חברי המפלגה, מעודכנת בכל פרטי המו"מ הקואליציוני, ומנחה את צוות המשא ומתן על מה להתפשר ועל מה לא לוותר. החברות והערכה ההדדית בין השניים מזכירה זוגיות אחרת - של בנט ושקד, שסיימו כרגע את דרכם הפוליטית המשותפת. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן