בן גביר לכיפה: "לא מאמין שחבריי בבית היהודי-איחוד לאומי יתקעו לי סכין בגב"

נציג 'עוצמה יהודית', הצפוי להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורווגי, מגיב על הפרסום בכיפה כי אורית סטרוק צפויה להתמנות ליו"ר ועדת החוקה: "יש סיכום ביני לבין סמוטריץ' שאני אקבל את התפקיד, הוא אדם שמקיים הסכמים"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 22/05/19 18:22 יז באייר התשעט

בן גביר לכיפה: "לא מאמין שחבריי בבית היהודי-איחוד לאומי יתקעו לי סכין בגב"
איתמר בן גביר, צילום: עוצמה יהודית

מלחמת גרסאות באיחוד מפלגות הימין? בעקבות הפרסום בכיפה כי אורית סטרוק, הצפויה להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורווגי, תמונה ליו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט, אומר היום (ד') עו"ד איתמר בן גביר, הצפוי גם הוא להפוך לח"כ בעקבות יישום החוק, כי התפקיד הובטח לו.

"אם רוצים שאני אהיה בקואליציה, אנחנו מדברים על תפקיד יו"ר ועדת החוקה", אומר חבר עוצמה יהודית לחדשות כיפה, "חבריי בבית היהודי ובאיחוד הלאומי יודעים את זה מצוין. אני לא מכיר משהו אחר, ואני לא מאמין שחבריי יתקעו לי סכין בגב".

בן גביר מוסיף  כי "זה היה סיכום מפורש ביני לבין סמוטריץ', שאם אני נכנס לקואליציה אני מקבל את תפקיד יו"ר ועדת חוקה, אני לא מאמין שבצלאל לא יקיים את ההסכמים, אני מכיר את בצלאל. הוא אדם הגון, אדם ישר, אדם שמקיים הסכמים. אין לי שום סיבה לחשוד בכשרים".

לפני זמן קצר פרסמנו כי גורם בכיר באיחוד הלאומי מאשר כי סטרוק תמונה ליו"ר ועדת החוקה, לאחר שתיכנס לכנסת. היא לא מבזבזת זמן וכבר מרכיבה לעצמה לשכה, גייסה דובר ויועצים פרלמנטרים. וכך, עקפה סטרוק את שאר חברי הסיעה, הנמצאים מעליה ברשימה, במינוי בכיר ביותר בכנסת ה-21. סטרוק, מקום שישי בבית היהודי-איחוד לאומי, לא תקבל רק את יו"ר ועדת חוקה, אלא גם יו"ר שדולת ארץ ישראל, וכך תקבל לידיה כוח רב בתחומי ההתיישבות ביהודה ושומרון.