ליברמן ללפיד: "כשאזדקק לעצתך אפנה אליך בטלפון ולא בטוויטר"

יו"ר ישראל ביתנו לא התרגש מפנייתו של לפיד שביקש ממנו לאיים על נתניהו ("תגיד לו שיש לך את כל האצבעות שאתה צריך מהאופוזיציה כדי להעביר את הפנסיות לעולים. אל תוותר לו".אל תוותר לו") וענה בסגנונו הייחודי

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/19 14:07 יז באייר התשעט

ליברמן ללפיד: "כשאזדקק לעצתך אפנה אליך בטלפון ולא בטוויטר"
לא רוצה עצות. ליברמן עם לפיד, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, לא התלהב מעצה שקיבל מבכיר כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד, וניסה להעמיד אותו במקומו.

"אתה נפגש היום עם נתניהו", צייץ לפיד והשיא עצה לליברמן באחד מהבטחת הבחירות של ליברמן, "תגיד לו שיש לך את כל האצבעות שאתה צריך מהאופוזיציה כדי להעביר את הפנסיות לעולים. אל תוותר לו".

ליברמן לא כל כך התחבר לעצה וצייץ בחזרה: "‏ידידי ‎יאיר, כשאזדקק לעצתך אפנה אליך בטלפון באופן אישי ולא בטוויטר. גם בנושא הפנסיות כדאי שכבר תלמד שלא מדובר על פנסיות לעולים, אלא על הכנסת מינימום בסך 3710 ש"ח לכל אזרח ישראלי שהגיע לגמלאות. ואני מדגיש במיוחד בשבילך: לכל אזרחי ישראל- לעולים וותיקים, לדתיים ולחילונים".

לפיד לא ויתר והמשיך בניסיונות לשכנע את שר הביטחון לשעבר כי הוא לא חייב להצטרף לממשלת נצתניהו: "איווט, עוד יותר טוב. יש לך אפשרות להעביר לכל פנסיונר  3710 שקל, אין לנו בעיה להעביר את זה יחד. אני לא מציע לך עצות, אלא אצבעות בכנסת למאבק הכי צודק בעולם. לך תגיד לביבי - 'או שתתן לי את זה, או שאני מעביר לך את זה על הראש עם האופוזיציה'.