"הציג אותי כאישה אלימה". תביעת דיבה נגד יריב אופנהיימר על 150 אלף ש"ח

ד"ר אלטשולר דורשת מאפנהיימר התנצלות ופיצוי כספי על שהציג אותה באור מבזה ומשפיל לטענתה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/05/19 13:35 טז באייר התשעט

"הציג אותי כאישה אלימה". תביעת דיבה נגד יריב אופנהיימר על 150 אלף ש"ח
אפנהיימר, צילום: פלאש 90. יואב ארי דודקביץ

ד"ר מור אלטשולר, מי שנטען לגביה כי סטרה ליו"ר שלום עכשיו לשעבר יריב אופנהיימר, דורשת מיו"ר שלום עכשיו לשעבר התנצלות ופיצוי בסך 150 אלף שקלים, זאת לטענתה בשל העובדה שאופנהיימר מציג אותה "כאישה אלימה".

במכתב ששיגר בשמה הבוקר (ג') עו"ד אילן בומבך נכתב שאופנהיימר העלה בתקשורת טענות שקריות, ותיאר אותה באור מבזה ומשפיל כאישה אלימה מטבעה, שסטרה על לחיו מתוך גחמה או ממניעים פוליטיים. 

אלטשולר טוענת כי אופנהיימר שלח אליה שלושה פעילים של התנועה במסווה של סטודנטים המצלמים סרט אקדמי. במהלך ה"ריאיון" המפוברק, השלושה ניסו להסיתה לבטא עמדות קיצוניות ולהביע תמיכה במעשים פליליים, ביניהם תמיכה חלילה ברצח יצחק רבין ז"ל. 

מלבד התנצלות ופיצוי כספי, ד"ר אלטשולר תובעת מאופנהיימר להעביר לידיה את הסרט ששליחיו צילמו בביתה. בכוונתה להעלות את הצילומים לרשת ולהוכיח את תגובתה השקולה לנוכח ההסתות של המתחזים מטעמו של אופנהיימר, ואת רגעי האימה שעברו עליה כאשר הסתננו לביתה.

בעקבות הביקור של שליחי אופנהיימר בביתה, היא הגישה תלונה במשטרה על השגת גבול. היא ספרה כי ציפתה מהתנועה להתנצלות על המקרה ולפיטוריו של אופנהיימר. לאחר התקרית התנצלה אלטשולר ואמרה בראיון לגל"צ: "אני מודה שהיה לי רגע של שבירה. אני לא עשויה מברזל, אני אדם בשר ודם".