ח"כ הנדל: לחברי הליכוד יש אידיאולוגיה אחת - נתניהו

איש כחול לבן התייחס לרצון להגדיל את מספר השרים בממשלה הבאה ואמר כי לחברי הליכוד נגמרה האידיאולוגיה: "מה המפלגה הזאת רוצה חוץ מחסינות לנתניהו?"

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 20/05/19 20:03 טו באייר התשעט

ח"כ הנדל: לחברי הליכוד יש אידיאולוגיה אחת - נתניהו
ח"כ יועז הנדל בכנסת, צילום: צילום מסך

ח"כ הטרי, יועז הנדל ממפלגת כחול לבן תקף היום (ב') את חברי מפלגת הליכוד בעניין חוק החסינות. "מפלגה מפוארת ומכובדת עם היסטוריה אדירה ומספיק אנשים הגונים, הליכוד, מה המפלגה הזאת רוצה חוץ מדווקא חסינות לנתניהו?"

ח"כ הנדל אמר את הדברים בזמן הצעת חוק יסוד: הממשלה בעניין ההגבלה על מספר שרי הממשלה בממשלה הקרובה. "נעלמה האידאולוגיה", אמר הנדל. "ראו מה עושים עם מי שמצייץ חלילה ומי שאמר מילה נגד השחיתות או בעד מערכת החוק והמשפט. ראו מה קרה כשירו עלינו מאות רקטות מעזה לא מזמן, איך הפך הליכוד שמנהיגו כתב את הספר 'מקום תחת השמש' לתנועת שלום עכשיו, הכיל את הירי וסגר איזו עסקה של העברת מיליונים לחמאס. מה האידיאולוגיה? נתניהו צודק. זו האידיאולוגיה 'נתניהו תמיד צודק"'. 

"הקו המנחה של הממשלה הזו הוא הישרדותי ולא אידיאולוגי, לא ארץ ישראל השלמה אלא אך ורק  שלמות נתניהו המאוחדת", אמר ח"כ הנדל. "מה מאחורי הגדלת הממשלה לאין ספור שרים? אידאולוגיה? מאחורי החסינות האישית? מאחורי העדר הביקורת?" את מי החסינות אמורה לשרת? את הציבור שבחר בליכוד? את מי הכמות האדירה של השרים אמורה לשרת? הממשלה הזאת היא פרסונלית ולא ציבורית".