גדעון סער נחוש: הסתה ואיומים לא יעבדו

בכיר הליכוד, שהתבטא נגד חוק החסינות שראש הממשלה מתכנן להעביר, סופג התקפות ברשתות החברתיות, וכתב כי "מתחוללת הסתה ברשת. שיטות של הסתה, הפחדה ואיומים לא יעבדו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/19 11:05 יד באייר התשעט

גדעון סער נחוש: הסתה ואיומים לא יעבדו
ח"כ גדעון סער, צילום: Yossi May photo

גדעון סער במגננה. לאחר שהתבטא בסוף השבוע נגד חוק החסינות, אותו על פי פרסומים מתכנן ראש הממשלה להעביר בקרוב, החוק שימנע הגשת כתב אישום והעמדה לדין של ראש ממשלה מכהן, הותקף סער על ידי תומכיו של נתניהו.

בתמונה ששיתף היום (א') סער בחשבון הטוויטר שלו הוא נראה בכאפייה, והוא מכונה 'בוגד' ו'זרוע השטן'. סער כתב בתגובה כי מדובר ב"דוגמא אחת מני רבות להסתה המשתוללת ברשת מאז סוף השבוע. שיטות של הסתה, הפחדה ואיומים לא יעבדו".

כזכור, ח"כ סער אמר בראיון בחדשות 12 כי העברת החוק איננה מעשה נכון, והוסיף כי גם ללא חוק חסינות נתניהו יכול להמשיך לכהן תחת כתב אישום: "החוק קובע בפירוש שהוא יכול. הציבור שידע את החשדות ערב הבחירות, הצביע ביודעו את הדברים האלה. לכן, אני לא חושב שיש שום דבר למפריע לראש הממשלה להמשיך ולכהן בתפקידו". אמר

הראשון לעלות למתקפה היה ח"כ דוד אמסלם, שכתב בטוויטר "תתבייש לך" לאחר דבריו של סער. בהמשך תדרך גורם בליכוד ואמר כי ''לא לחינם תקשורת השמאל לא מפסיקה לחבק את גדעון סער, משום שהוא לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפיל אותו". סער הותקף גם ברשתות החברתיות, כשלעתים תומכיו של ראש הממשלה כינו אותו 'בוגד' וכינויים דומים, כפי שנראה בציוץ שהעלה הבוקר.