בני בגין נגד נתניהו: "חסינות - מעשה מושחת"

השר לשעבר, שכיהן עד הכנסת האחרונה מטעם הליכוד, אומר כי ראש הממשלה משתמש לרעה בכוח השלטוני, וגם מי שמסייע לו להעביר את החוק שותף לשחיתות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/19 08:33 יד באייר התשעט

בני בגין נגד נתניהו: "חסינות - מעשה מושחת"
בני בגין, צילום: פלאש 90, מרים אליסטר

בגין נגד נתניהו. השר לשעבר, שכיהן עד לפני שבועות ספורים כח"כ מטעם הליכוד, ונחשב בשנים האחרונות ל'סמן השמרני' בליכוד, שהגן על מערכת המשפט ועל מה שמכונה 'ערכי הליכוד של פעם', אומר בראיון הבוקר (א') ב'כאן' כי החסינות לנתניהו, הצפויה לעבור בקרוב ולמנוע את העמדתו לדין של ראש הממשלה בעודו מכהן, היא מעשה של שחיתות.

"אני מסתכל על הדברים בצער רב. הסתתרות של ראש הממשלה מאחורי מגן החסינות כחבר כנסת עם או בלי שינוי חוק הוא מעשה מושחת". אמר בגין, בנו של ראש הממשלה הראשון מטעם הליכוד. בכך הצטרף בגין לח"כ גדעון סער, שהתבטא בפומבי נגד העברת החוק, ואמר כי יש אפשרויות אחרות לשמור על שלטונו של ראש הממשלה, ולאחר מכן הצטרפה אליו גם ח"כ מיכל שיר, גם היא מהליכוד.

בגין הוסיף עוד כי "במעשה הזה ראש הממשלה מתכונן להשתמש לרעה לצרכיו האישיים בכוח השלטוני שהופקד לידיו והוא גורר איתו לשם גם אחרים ולכן ברור שחברי הכנסת שיתמכו בניסיון של ראש הממשלה להימלט מן הדין ימעלו בתפקידם בנותנם יד למעשה מובהק של שחיתות".