כחול לבן מציגים: הפגנה נגד חוק החסינות

במפלגת האופוזיציה הגדולה החליטו לקיים הפגנה נגד חוק החסינות המתגבש במסגרת המו"מ הקואליציוני, ומצפים שהמוני המצביעים שלהם יצאו מהבתים ויגיע להפגנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/19 21:53 יג באייר התשעט

כחול לבן מציגים: הפגנה נגד חוק החסינות
צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כפי שהבטיחו, במפלגת כחול לבן הודיעה כי בשבת הבאה (25.5) תקיים הפגנת ענק נגד חוק החסינות, העולה במשא ומתן הקואליציוני. מפלגת האופוזיציה, שזכתה ב-35 מנדטים, מצפה שהרבה מתומכיה יצאו לרחובות נגד החוק , אותו הם מכנים פרסונלי שיעזור לראש הממשלה להימלט מהדין מול תיקיו. 

צילום: צילום מסך

במסגרת המאמצים להקים את הממשלה הבאה, ראשי הקואליציה עובדים על הסכמות בנושא חוק החסינות, כך על פי הדיווחים והשמועות מחדר המו"מ. ביום שישי הוציא יריב לוין, מנהל צוות המשא ומתן מטעם הליכוד, הודעה חריגה ובה הודיע כי "נושא החסינות אינו חלק מההסכמים הקואליציוניים שאנו פועלים לגבש". 

בתוך כך גם בליכוד החלו להישמע קולות מרד נגד החוק. ח"כ גדעון סער אמר בראיון לחדשות 12 כי "החוק יזיק לליכוד ולא יעזור לנתניהו", והוסיף, "מישהו נותן לראש הממשלה עצות לא טובות". חברת הכנסת הטרייה, מיכל שיר, הצטרפה להתנגדותו של סער לחוק: "חקיקה פרסונלית היא גם שגויה וגם מיותרת". 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן