דודי אמסלם נגד סער: "תתבייש לך"

חבר הכנסת אמסלם תקף את חבר מפלגתו סער על התנגדותו לחוק החסינות. לפיד חיזק את סער: "צריך הרבה אומץ פוליטי לצאת נגד נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/19 21:54 יא באייר התשעט

דודי אמסלם נגד סער: "תתבייש לך"
דוד אמסלם, צילום: Miriam Alster/FLASH90

כבר לא נאמנים: רוב חברי הכנסת מהליכוד נשארו דוממים לאחר דבריו של ח"כ גדעון סער, שיצא נגד התיקון לחוק החסינות אותו מקדם ראש הממשלה נתניהו, למעט ח"כ דודי אמסלם שצייץ: "גדעון סער, תתבייש לך". 

הערב (ה') התראיין סער לחדשות 12, שם הביע את התנגדותו הנחרצת לתיקון בחוק: "מקסימום נזק ומינימום תועלת. חקיקה פרסונלית פוגעת באמון הציבור. לו אמרנו שנעשה זאת לא היינו מקבלים אותו אמון. החוק הזה יפגע בנתניהו". 

לאחר הראיון בכיר בליכוד אמר: "לא לחינם תקשורת השמאל לא מפסיקה לחבק את גדעון סער, משום שהוא לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפיל אותו".

יאיר לפיד, יו"ר יש עתיד, מיהר להגיב לראיון של סער בשם האופוזיציה כולה: "צריך הרבה אומץ פוליטי לצאת נגד נתניהו. אני מחזק את סער, וקורא לחברי הכנסת מהקואליציה להצטרף לגדעון, חוק החסינות, הוא נזק לא רק לליכוד, הוא נזק למדינת ישראל". 

ח״כ עפר שלח, כחול לבן, חיזק גם הוא את סער: ״‫גדעון סער הוא הסדק הראשון בחומה. האנשים הישרים בליכוד ובקואליציה לא יוכלו לסבול את הכיוון שביבי הולך בו. ‬‫לא נניח להם, עד שיעשו מה שצריך‬״