סער נגד חוק החסינות: "יפגע בליכוד - ולא יועיל לראש הממשלה"

גדעון סער תוקף את הניסיונות במו"מ הקואליציוני לחוקק את חוק החסינות: "מישהו נתן לראש הממשלה עצה לא טובה". גורם בליכוד: "סער לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפיל אותו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/19 20:26 יא באייר התשעט

סער נגד חוק החסינות: "יפגע בליכוד - ולא יועיל לראש הממשלה"
נתניהו וסער, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

חבר הכנסת  גדעון סער, שחזר לשורות הליכוד לפני הבחירות, יוצא נגד חוק החסינות באולפן חדשות 12, שצפוי לעזור לראש הממשלה נתניהו מול תיקי החקירה העומדים מולו. 

לטענת סער החוק לא יועיל לנתניהו ואף יפגע בליכוד: "תיקון לחוק החסינות- מקסימום נזק ומינימום תועלת. חקיקה פרסונלית פוגעת באמון הציבור. לו אמרנו שנעשה זאת לא היינו מקבלים אותו אמון. החוק הזה יפגע בנתניהו". 

חבר הכנסת, שתקף את ראש הממשלה גם לאחר ההסלמה האחרונה בדרום הוסיף: "מישהו נתן לראש הממשלה עצה לא טובה. זה יפגע בליכוד ולא יועיל לנתניהו. אני לא היחיד שמוטרד מזה בסיעה". סער רמז במהלך הראיון כי הוא עשוי להצביע בעד שמירה על חסינותו של נתניהו, אבל במסגרת החוק הקיים ולא המוצע. 

גורם בליכוד תוקף את סער על דבריו: "לא לחינם תקשורת השמאל לא מפסיקה לחבק את גדעון סער, משום שהוא לא מחמיץ אף הזדמנות לחתור תחת נתניהו ולנסות להפיל אותו".

במסגרת המשא ומתן הקואליציוני, מגבשים ראשי הקואליציה העתידית תיקון לחוק החסינות כפי שהונהג עד 2005. על פי החוק החדש כדי להסיר את חסינותו של חבר כנסת או שר מהגשת כתב אישום, יהיה צריך רוב בכנסת. היום אין צורך ברוב כזה.