דרישה: לפתוח בחקירה נגד בנצי גופשטיין

בעקבות המכתב ששלח יו"ר 'להבה' לח"כ גדעון סער, בו קרא לו לפעול להפסקת הקשר הזוגי של בתו עם השחקן הערבי אמיר חורי, דורשים בארגון 'משפחה חדשה' לפתוח בחקירה נגדו: "גופשטיין לא מסתיר את רצונו להטריד את בני הזוג ולפגוע בקשר הזוגי שלהם". גופשטיין: "הם דואגים לזכויות של אויבי ישראל ומנסים להשתיק אותי"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 15/05/19 14:54 י באייר התשעט

דרישה: לפתוח בחקירה נגד בנצי גופשטיין
בנצי גופשטיין, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

מנכ"לית ארגון 'משפחה חדשה', אירית רוזנבלום, פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה נגד יו"ר ארגון 'להבה', בנצי גופשטיין. רוזנבלום טוענת כי המכתב ששלח אמש גופשטיין לח"כ גדעון סער, בו קרא לו לפעול להפסקת הקשר הזוגי של ביתו עם בן זוגה הערבי, הוא הפרה של חוק הגנת הפרטיות.

רוזנבלום כותבת במכתבה: "יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, פנה לח"כ גדעון סער במכתב בו דרש ממנו לפעול להפסקת הקשר של בתו אלונה עם אמיר חורי, אזרח ערבי ישראלי.
גופשטיין כתב שהוא מסתמך על פרסום בעיתון בטור הרכילות של העיתון "מעריב", אבל יש הבדל גדול בין פרסום ידיעה רכילותית לבין עשיית שימוש בה בכדי לחבל בחייהם הפרטיים של אנשים, דבר שגופשטיין ביקש לעשות בעצם כתיבת המכתב לאביה של אלונה. 
בכך ביצע גופשטיין עבירה על סעיף 2(1) לחוק הגנת הפרטיות אשר מגדיר פגיעה בפרטיות כ"בילוש או התחקות אחרי אדם, העלולים להטרידו, או הטרדה אחרת"

לדבריה, "גופשטיין לא מסתיר את רצונו להטריד את בני הזוג ולפגוע בקשר הזוגי שלהם, אבל הכוונה הזו מוצאת גם ביטוי בהטרדת בני המשפחה באמצעות שליחתו של המכתב ופרסומו בכלי התקשורת. הפעילות של גופשטיין מהווה הטרדה ברורה של אלונה וגדעון סער ועל כן אני פונה אלייך על מנת שתבחן

"פתיחה בחקירה פלילית כנגד הגורם המטריד. פנייתי אלייך נעשית גם מכיוון שגופשטיין משתמש במקרה הזה בכדי לשלוח מסר מאיים ומטריד לא רק לאנשים בהם עוסק המכתב, אלא לזוגות רבים של יהודים ובני דתות אחרות, ומכאן שחשיבות הפתיחה בחקירה היא ציבורית". 

גדעון סער התבטא אמש בציוץ בטוויטר בנושא, וקרא להניח לחייה הפרטיים של ביתו: 

בנצי גופשטיין: "כל עוד הם נגדי אני בדרך הנכונה"

"שוב אחת מהזרועות של הגרורה הרפורמית מנסות להשתיק אותי בהגשת תלונות שווא. על אותם גורמים לזכור שבדמוקרטיה מותר להביע דעות אף אם לא כולם מסכימים להם.
הם דואגים לזכויות של אויבי ישראל ומנסים להשתיק אותי.
כל עוד הם נגדי אני יודע שאני בדרך הנכונה".