המועמד לראשות מפלגת העבודה: אם אני מנצח - זה האדם שאליו אעביר את התפקיד

אבי שקד, אחד המתמודדים על ראשות מפלגת העבודה, הודיע כי במידה וייזכה בבחירות יעביר את הזכייה לגדי איינקוט. לטענת שקד, הדברים נידונו בשיחות בין אנשיו ואני אייזנקוט: "ינווט את הספינה הבטחונית של מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/24 11:24 יט באייר התשפד

המועמד לראשות מפלגת העבודה: אם אני מנצח - זה האדם שאליו אעביר את התפקיד
אבי שקד, מתמודד כדי להעביר את התפקיד, צילום: ללא

במפלגת העובדה נערכים לבחירות לראשות המפלגה שייערכו מחר (ג') כאשר המתמודדים הם יאיר גולן, איתי לשם, עזי נגר ו⁠אבי שקד. יום לפני הבחירות מצהיר היום שקד כי במידה וייבחר, הוא יעביר את ראשות המפלגה לשר גדי אייזנקוט, חבר מפלגת כחול לבן.

הדברים מתואמים עם אייזנקוט?

לטענת שקד, הדברים מתואמים עם לשכת אייזנקוט ובהודעה שהפיץ נכתב כי "בימים האחרונים שוחחו גורמים בסביבתו עם גורמים בלשכת השר אייזנקוט ודנו בנושא". לדבריו של שקד, הוא מתכוון כי שר וחבר קבינט המלחמה גדי אייזנקוט יהיה מועמד מפלגת העבודה לראשות הממשלה.

אייזנקוט

אייזנקוט, יו"ר מפלגת העבודה הבא? צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"אני לא האישיו אלא המפלגה עצמה וככזו ראוי שמועמדה לראשות הממשלה יהיה השר גדי אייזנקוט שהיה רמטכ"ל מהטובים שהיו בצה"ל" אומר שקד ומוסיף: "כדי לסלק את נתניהו מהשלטון צריך לייצר חיבורים ואין מתאים מהשר אייזנקוט לבוא ולהיות חלק מהנבחרת המצוינת שנקים. גדי אייזנקוט יהיה מועמד מפלגת העבודה לראשות הממשלה וינווט את הספינה הביטחונית של מדינת ישראל. אין ראוי וצנוע ממנו".