"חנופה ליועמ"שית": השר ארבל תחת מתקפה

עימות בקבוצת הוואטסאפ של הממשלה כאשר שר הפנים עקץ את בן גביר, שהגיב בחריפות: "מבין שאתה עסוק בחנופה ליועמ"שית - אולי יום אחד ימנו אותך לשופט - אבל את האמת לא ניתן להסתיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/24 12:24 י בניסן התשפד

"חנופה ליועמ"שית": השר ארבל תחת מתקפה
השר ארבל, צילום: Chaim Goldberg,Flash90

במהלך דיון אתמול (ד') שאלו נציגי היועצת המשפטית לממשלה שאלות על האוכל של האסירים, והבוקר השר בן גביר שלח את הכתבה שפורסמה בעניין בעיתון "ישראל היום". שר הפנים ארבל תקף אותו - וחברי עוצמה יהודית לא נשארו חייבים. "כדאי להביא יותר מכותרת ואת תגובת משרד המשפטים כפי שניתן לקריאה, האמת היא גם אופציה בעולם פופוליסטי שמעדיף כותרות", כתב ארבל בקבוצה.

בן גביר השיב: "מבין שאתה עסוק בחנופה ליועמ"שית - אולי יום אחד ימנו אותך לשופט - אבל את האמת לא ניתן להסתיר. שאלות הזויות, אג'נדה הזויה ויועמ"שית שמרשה לעצמה להתערב במדיניות המשרד שלי". גם השר יצחק וסרלאוף הצטרף למתקפה וכתב: "בחנפנות לא מגיעים לבית המשפט העליון, צריך טיפה יותר להתאמץ". את הציטוטים פרסם מיכאל שמש.

ארבל: "ההתנהלות הפופוליסטית של בן גביר חוטאת לאמת ומלבה שנאה"

לאחר מכן פרסם ארבל הבהרה וכתב כך: "אין עוררין שתנאי הכליאה של מחבלים בכלל ומחבלי הנוח'בה הארורים בפרט חייבים להיות מחמירים ביותר. אסור לרחם על אכזרים והדבר כלל לא שנוי במחלוקת. ההתנהלות הפופוליסטית של בן גביר כביכול יש דעות חלוקות בנושא וכי עלתה ממשרד המשפטים דרישה לאספקת פירות למחבלים, שקרית, חוטאת לאמת ומלבה שנאה. האמת אהובה יותר".